آموزش ساخت کارت پستال عاشقانه | داستان عشق

0
9747

امروز با ما همراه باشید با آموزش ساخت کارت پستال عاشقانه ( داستان عشق ).اگر می خواهید به شخص خاصی کادو بدهید یا می خواهید به کسی یک هدیه خاص بدهید می توانید خودتان آن را درست کنید که در ان صورت ارزش کادو شما بسیار زیاد می شود. از این کارت پستال می توانید برای مناسبت های مختلف مخصوصا برای هدیه دادن در روز عشق (ولنتاین) استفاده کنید.

گام اول:

آموزش ساخت کارت پستال عاشقانه

در گام اول برای ساخت کارت پستال عاشقانه ( داستان عشق ) به چند مقوای مشکی و یک مقوای نارنجی یا هر رنگی که رنگ مورد علاقه تان است نیاز داریم. روی مقوای مشکی اشکالی که در تصویر نشان داده شده را بکشید و دوربری کنید.حواستان باشد که سه قسمتی که روی یک کاغذ شبیه یکدیگر هستند قرار است روی هم قرار بگیرند و باید به طور دقیق یک شکل باشند.

گام دوم:

در این مرحله همانطور که در شکل می بینید کاغذها را از دو طرف به طور مساوی تا کرده و طوری که اشکال روی هم قرار بگیرند تا را تنظیم می کنیم. برای انجام صحیح این مرحله باید در قسمت اول که شما اندازه گیری و کشیدن و بریدن اشکال را انجام می دهید باید دقت کافی داشته باشید که در این مرحله به مشکل برنخورید و کارتان دقیق باشد.

گام سوم:

آموزش ساخت کارت پستال

این مرحله، مرحله آسان تری خواهد بود. در این قسمت اشکالی که آماده کرده اید را باید به ترتیب و روی هم بچسبانید. ترتیب را همانطور که در عکس نشان داده شده رعایت کرده و انجام دهید. به این نکته دقت کنید که چون اجزا بسیار ظریف هستند در چسباندن هم باید با ظرافت عمل به خرج دهید تا نتیجه کار خوبی داشته باشید.

گام آخر:

این مرحله نیز، گام آخر می باشد که شما نتیجه کار خود را مشاهده می کنید. جریان  ( داستان عشق ) بدین صورت اتفاق می افتد که دو نفر به طور جداگانه در رستورانی نشسته اند که با تا زدن و حرکت شما این دو فرد به سوی یکدیگر می آیند و دیگر تنها نیستند.

آموزش ساخت کارت پستال زیبای داستان عشق

شما عزیزان هم چنین می توانید برای تهیه و خرید انواع کاغذ و پاکت محصولات فروشگاه تیمیس را هم ببینید، برای ورود به فروشگاه و دیدن محصولات روی کلمه رنگی کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید