انتخاب بهترین میز اداری برای دفتر کار

0
5084

در این مقاله راجع به چگونگی انتخاب بهترین میز اداری برای دفتر کار صحبت می کنیم. خیلی از ما در دفاتر و ادارات با این میز سر و کار داریم و خیلی از ما هم دفتر کار خانگی داریم و کارهای مان را در قسمتی از خانه انجام می دهیم که این امر این روزها بسیار مرسوم شده است و بیشتر کارها فریلنسری است و از راه دور انجام می شود، اما میز کارمان را چگونه انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین میز اداری

در قدم اول باید نگاهی به فضای در دسترس مان نگاهی بیاندازیم و ببینیم چه میزی، از چه جنسی و در چه سایزی می تواند نقش بهترین میز اداری را داشته باشد. در مرحله دوم باید نیازهای مان را مرور کنیم، یک کاغذ بردارید و مولفه های خود را یادداشت کنید، مثلا: از کامپیوتر استفاده می کنید یا لپ تاپ، به کشوهای زیاد نیاز دارید یا کم، میز شفاف باشد یا کدر، به سطح زیادی نیاز دارید یا خیر و…

انتخاب بهترین میز اداری

بیشتر میزها از جنس ام دی اف ساخته می شوند، البته میز پلاستیکی هم وجود دارد اما ممکن است کمی کلاس کاری تان را پایین بیاورد. اگر سبک های مدرن را دوست دارید میزهایی با گوشه های خمیده و طراحی ساده و تک رنگ انتخاب مناسبی است، البته توجه داشته باشید که اگر می خواهید سبک مدرن را پیاده کنید فقط با یک میز کارتان راه نمی افتد و باید تمام دفترتان مدرن باشد.

میز اداری مدرن

اگر کمی تجملاتی هستید می توانید میزهای رسمی را انتخاب کنید، این میزها معمولا در رنگ قهوهای سوخته تولید می شوند و البته کمی هم گران قیمت هستند اما فوق العاده با دوام اند و شما را سنگین و کار بلد نشان می دهند. در هنگام خرید حتما اندازه فضای اتاق کارتان را به فروشنده بگویید، هم چنین رنگ دیوارها و بازتاب نور اتاق را هم در نظر بگیرید.

میز اداری شیک و رسمی

نکاتی درباره انتخاب بهترین میز اداری

اگر رنگ دیوار اتاق شما روشن است و کف اتاق هم کف پوش های شفاف دارد، سعی کنید از میزهایی که سطح کدر دارند استفاده کنید. بازتاب نور چشم را بسیار آزار می دهد شاید این آزار را حس نکنید اما همین امر موجب خستگی مداوم شما هنگام کارتان می شود.

انتخاب بهترین میز اداری برای دفتر کار

شما هم چنین می توانید برای خرید انواع میزهای اداری از فروشگاه ما نیز دیدن کنید و محصولات مان را بررسی کنید، تیمیس ارائه دهنده بهترین ها برای شما می باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید