انواع تی نظافت + روش های استفاده از تی برای محیط

1
8493

امروز انواع تی نظافت را به شما معرفی می کنیم، ابزاری پرکاربرد برای محیط کار و محیط خانه. استفاده از تی شست و شو ریشه کهنی دارد، در ابتدا این وسیله تمیز کننده زمین به شکل امروزی نبوده و تماما از جنس نخ ساخته می شده است، تی های اولیه دسته نگهدارنده نداشتند، شما باید زانو می زدید با پارچه خیس و سطل آب زمین را تمیز می کردید. اما با گذر زمان این وسیله هم دستخوش تغییر و پیشرفت شد و تی های تمیز کننده امروزی ساخته شدند.

انواع تی نظافت

تی وسیله ای ضروری برای منزل و محل کار است، در محیط منزل و خصوصا آشپزخانه کف زمین به طور مداوم کثیف می شود و باید روزانه دو یا سه بار تی کشیده شود، در محیط کاری به علت رفت آمدهای زیاد استفاده از تی ضروری است، کف این محیط ها معمولا قبل از ورود کارکنان و بعد از خروج آنها تمیز می شود اما کف بعضی مکان ها، مثل مکان های زیارتی که 24 ساعته مملو از جمعیت هستند، دائما در حال تمیز شدن با تی های مکانیکی و ماشینی هستند.

تی نظافت

تی تمیز کننده از معمولا به شکل T انگلیسی می باشد، تی های می توانند خشک کننده یا مرطوب کننده برای زدودن آلودگی های کف زمین باشند. این ابزار شست و شو برای کف های صاف مثل سنگ و سرامیک و شیشه محکم ( دنس فلورها ) ساخته شده است. تی از یک دسته هدایت کننده، یک نگهدارنده و هم چنین یک لبه ( که می تواند لاستیکی، نخی یا پنبه ای باشد ) تولید می شود. تی شست و شو انواع مختلفی دارد:

طی چرخشی

تی چرخشی

تی میکروفایبر

تی های مکانیکی

تمیز کردن و شستن تی نظافت مهم ترین مورد بعد از خرید است. کف زمین همواره میزبان انواع مختلفی از میکروب ها و باکتری ها می باشد، بعد از عمل طی کشیدن زمین تمیز می شود اما آلودگی ها به تی منتقل می شود، شاید این موضوع در محیط های کاری مهم نباشد اما در محیط خانگی مسئله ای بسیار مهم است زیرا که بیشتر اوقات با پای برهنه روی زمین راه می رویم بنابراین هم تمیز بودن تی و هم زمین دو عامل مهم هستند.

مواد ضد عفونی کننده ای در فروشگاه ها و حتی سوپرمارکت ها هستند که به سطل آب تی نظافت اضافه می شوند و آلودگی ها را تا حد زیادی از بین می برند اما این فقط برای کف زمین است. برای شست و شوی طی معمولا از محلول آب و صابون استفاده می کنند. ( البته همه جا محلول آب و پودر رخت شویی استفاده می شود! ) شما می توانید بعد از تمیز کردن زمین آب کثیف سطل را دور بریزید، سپس سطل را با آب تمیز گرم و محلول های ضدعفونی کننده پر کنید و طی را در آن با فشار حرکت دهید.

سپس طی را آب بکشید تا آب صاف و تمیز از آن خارج شود. نگران مصرف آب نباشید! اگر درست عمل کنید فقط سه سطل آب برای تمیز کردن طی نیاز دارید نه شلنگ و فشار آبی که 20 سطل را پر می کند! عمل شست و شوی تی معمولا 4 تا 5 دقیقه طول می کشد. در ادامه عکس هایی را مرور می کنیم که روش صحیح تی کشیدن در کمترین زمان را به شما می آموزند، الگوی های حرکتی زیر را تمرین کنید تا در زمان کوتاهی محیط زیر پای تان را تمیز و ضد عفونی و درخشان کنید.

روش های تی کشیدن زمین به شکل صحیح

خرید انواع تی نظافت

اگر قصد خرید انواع تی نظافت را دارید یا می خواهید از قیمت های روز با خبر شوید هم چنان با تیمیس همراه باشید، ما بهترین ها را با به صرفه ترین قیمت ها و تخفیف ها به شما ارائه می دهیم. با ورود به فروشگاه ما می توانید انواع وسایل نظافتی را تنها با چند کلیک و در کمترین زمان تهیه کنید، برای ورود به مسیرهای فروشگاه timis روی لینک های زیر کلیک کنید تا وارد بخش های مورد نظرتان در صفحه فروش محصولات شوید.

ورود به بخش اصلی وسایل نظافت

ورود به بخش انواع تی و زمین شوی

ورود به بخش تی های چرخشی

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید