انواع خودکار ایرانی

16
5236
خودکار چیست
خودکار

انواع خودکار ایرانی را در این پست برای شما معرفی میکنیم و تا حدودی شما را با مارک های خودکار ایرانی آشنا می کنیم.


اولین خودکار در ایران

تقربیا می توان گفت خودکار بیک قدیمی ترین خودکاری است که ایرانیان از آن استفاده کرده اند.  این خودکار ارزان قیمتِ یک‌بار مصرف، از سال ۱۹۵۰ میلادی توسط شرکت بیک فرانسه تولید می گردید. با اینکه امروزه برندهای مختلفی وجود دارد ولی باز هم خیلی از ایرانیان از نوشت ابزار بیک استفاده می کنند و آن را بهترین خودکار ایرانی می شناسند. ویژگی ها و نکات جالبی درباره خودکار بیک را حتما مطالعه کنید.

برای خواندن سرگذشت تولید کننده خودکار بیک کلیک کنید. ( برزورسانی می گردد )

انواع و خرید خودکار بیک

 خودکار کنکو Canco

یکی از محبوب ترین برند های خودکار در بازار ایران خودکار کنکو Canco می باشد. بزرگترین مزیت این خودکار روان بود جوهر خودکار می باشد که کار نوشتن را آسان می کند. از دیگر ویژگی های خودکار کنکو کیفیت بالای ساخت و پس ندادن جوهر می باشد.

این روزهای کسی نیست که نام کانکو (Canco) را نشنیده باشد و حداقل چند خطی با این خودکار با کیفیت ننوشته باشد. مانند هر برند دیگری خودکار تقلبی کنکو هم در بازار می باشد برای مطالعه نحوه تشخیص خودکار تقلبی و همچنین ویژگی های دیگر خودکار کنکو Conco کلیک کنید.

 خودکار کنکو Canco

خودکار پنتر Panter

یکی از خودکار هایی که بیشتر افراد از آن استفاده می کنند و در بازار خریداران زیادی دارد خودکار پنتر می باشد. از ویژگی های خودکار پنتر طراحی زیبا نسبت به مابقی خودکار های بازار و همچنین روان نوشتن آن می باشد. برند پنتر لوازم تحریر های دیگری نیز تولید می کند. خرید محصولات پنتر را  می توانید در سایت تیمیس انجام دهید و در پست های دیگر اهداف این شرکت آشنا گردید.

خودکار زبرا Zebra

شاید سرشناس ترین مارک خودکارهای نازک نویس خودکار زبرا Zebra باشد. خودکار های زبرا به دلیل داشتن بدنه نازک به راحتی در دست جا گرفته و همچنین با داشتن لایه پلاستیکی نرم انگشتان شما را بعد از نوشتن طولانی مدت خسته نمی‌کند. از ویژگی های بارز خودکار زبرا لایه پلاستیکی و نوک نازک خودکار می باشد. اگر تصمیم به عوض کردن خودکار و امتحان برند دیگری را دارید.حتما خودکار زبرا را امتحان کنید.

خودکار لکسی Lexi

خودکارهای لکسی یکی از پر فروش ترین برندهای خودکار می باشد. خودکار لکسی در چهار رنگ تولید در کشور هند تولید می گردد. درباره اطلاعات بیشتر از این برند ، خودکار لکسی 5 را بخوانید.

اگر قصد خرید خودکار با کمترین قیمت را دارید حتما فروشگاه تیمیس را مشاهده کنید و بر روی لینک خرید عمده خودکار کلیک کنید.

ردیف نام خودکار تعداد و قیمت
1 خودکار کیان 50 یا بیشتر 962تومان
200 یا بیشتر 903تومان
500 یا بیشتر 858تومان
1000 یا بیشتر 836تومان
2 خودکارفینوکنکو 200 یا بیشتر 1,188تومان
500 یا بیشتر 1,093تومان
1500 یا بیشتر 1,045تومان
3 خودکارکریستال بیک 50 یا بیشتر 1,313تومان
200 یا بیشتر 1,260تومان
500 یا بیشتر 1,208تومان
1000 یا بیشتر 1,155تومان
4 خودکار پنتر 50 یا بیشتر 3,172تومان
100 یا بیشتر 3,120تومان
500 یا بیشتر 2,990تومان
1200 یا بیشتر 2,860تومان

برای اطلاع از قیمت های عمده تیمیس به شما پیشنهاد می کنیم مطلب قیمت پلکانی تیمیس را بخوانید و همچنین با نظرات سازنده خود به بهبود مطالب کمک کنید.

16 دیدگاه‌ها

  1. عرض سلام و وقت بخیر
    اطلاعاتی که ذکر شده است به جز یک مورد ، معرفی خودکار های چینی و هندی می باشد
    لطفا در نشر اطلاعات صحیح کوشا باشید.

  2. اینا که هیچکدوم برتد ایرانی نیستن!
    خودکار کیان ایرانی هست که قبلا خودکار بیک رو تحت لیسانس تولید میکرد و الان خودش خودکار باکیفیت و صددرصد ایرانی کیان(صفاکیان) رو تولید میکنه..
    برند پنتر و کنکو هم در اصل خارجی هستند ولی به شکل تحت لیسانس در داخل هم تولید میشن

  3. هدف آشنایی خودکار ایرانی بود نه اینکه بیاین از بیاین مدل خودکار کانادا وچین رو تبلیغ کنین ؛در ارائه مطالب دقت نظر داشته باشین???

  4. باسلام،من هم از خودکار ایرانی کیان استفاده میکنم اما حقیقت اینه که از نظر بنده هیچ کدوم از خودکارهای ساخت و تولید داخلی خوش دست و روان نیستن متاسفانه خیلی درشت هیکل و زمخت هستن، البته این نظر من هست شاید من خیلی وسواس به خرج میدم، و نوک این خود کارها هم درشته و کلفت مینویسه عیب سوم هم خودکار کنکو خیلی قد بلند هست که روی دست خط خیلی تاثیر میذاره با تشکر.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید