انواع مدل جامدادی و کاربردهای آنها

0
14492
انواع مدل جامدادی
در این مقاله به بررسی انواع مدل جامدادی و کاربردهای آنها می پردازیم، فرقی نمی کند محصل باشید و یا شاغل، دانش آموز باشید یا دانشجو، اگر سر و کارتان با نوشت افزارها عجین شده به وسیله ای به نام جامدادی نیاز دارید. البته می توانید نوشت افزارهای خود را درون کیف و یا جیب تان نگهداری کنید اما اصول می گویند که: استفاده از جامدادی مفید و کاربردی است.
انواع مدل جامدادی وجود دارند که هر کدام بسته به سلیقه و یا نیاز افراد خریداری می شوند اما هر کدام چه مزیت هایی دارند، ما باید کدام یک را برای خرید انتخاب کنیم؟ در ادامه هم چنان با تیمیس همراه باشید تا از 0 تا 100 موضوع امروز را بررسی کنیم. جامدادی ها وسایل نوشتاری شما را سازماندهی و نگهداری می کنند و هم چنین حمل و نقل نوشت افزارهای تان را هم راحت تر می کنند.
برای خرید این وسیله باید چند اصل را در نظر بگیرید که اول از همه به مرور آنها می پردازیم. اولین نکته در نظر گرفتن کیفیت محصول است، این کار سخت نیست و هر کسی با یک نگاه و وارسی دقیق می تواند آن را تخمین بزند. نکته دوم شناخت انواع مدل جامدادی است، با دانستن آن می توانید همان چیزی که برای کارتان نیاز دارید را خریداری کنید.

جامدادی های فلزی

جامدادی فلزی

این نوع جامدادی های خاطره انگیز هنوز هم طرفداران خود را دارند، یکی شان خود من هستم که از طبقه بندی مداد های نقاشی ام در این قوطی های فلزی لذت می برم و ترجیح می دهم از این نوع جامدادی استفاده کنم.

انواع مدل جامدادی

جامدادی های فلزی مقاوم اند و عمر بالایی دارند. خرید آنها بستگی به سلیقه شما دارد، از نقاط ضعف آن فقط به ایجاد سر و صدا می توان اشاره کرد.

جامدادی های چوبی

این نوع از جامدادی ها طرفداران خاص دارد، اگر جامدادی های کیسه ای را پدر بزرگ بدانیم، باید جامدادی های چوبی را نیز مادر بزرگ بدانیم زیرا که سابقه تاریخی فوق العاده بالایی دارند.

جامدادی چوبی

البته امروزه مدل های رومیزی جامدادی چوبی مورد استفاده قرار می گیرد و مدل های قابل حمل آن کمی سخت در بازارها پیدا می شود. نقطه ضعف جامدادی چوبی وزن تقریبا بالای آن می باشد.

جامدادی های پلاستیکی

این نوع جامدادی نیز یکی از معروف ترین ها و محبوب ترین ها در بین دانش آموزان است. ساخت آنها دردسر آن چنانی ندارد و به راحتی قالب می خورند.

جامدادی پلاستیکی

درون جامدادی های پلاستیکی شیارهایی وجود دارد که به بهترین نحو نوشت افزارهای شما را طبقه بندی می کنند و هم چنین قیمت ارزان تری هم نسبت به سایر مدل های جامدادی ها دارند. نقطه ضعف این جامدادی شکننده بودن آن است.

جامدادی های چرمی و پارچه ای

جامدادی چرمی

کهن ترین نوع جامدادی ها این دو نوع هستند، نقاش ها در گذشته از چرم و پارچه برای نگهداری مدادها و قلموهای شان استفاده می کردند، جامدادی های چرم علاوه بر عمر فوق العاده بالا، کلاس خودشان را هم دارند اما نقطه ضعف شان گران بودن آنهاست.

جامدادی پارچه ای

در مورد جامدادی های پارچه ای نیز: قابلیت شست و شو، نرم و منعطف بودن، قیمت خوب برای تمامی طبقات اجتماعی را می توانیم ذکر کنیم اما نقطه ضعف آنها هم آسیب پذیر بودن شان است، اما اگر قصد خرید جامدادی پارچه ای را دارید به شما می گوییم که کلی طرح های زیبا، لاکچری و هم چنین فانتزی را در بازه تولید خود دارند.

نکات پایانی:

به جیب ها و محفظه های داخلی و خارجی جامدادی مورد نظرتان نگاهی بیندازید و ببینید مناسب نیاز شما هستند و یا خیر، اگر حجم نوشت افزارهای شما بالاست پس جامدادی هایی بخرید که محفظه های نگهداری زیاد و هم چنین قابلیت طبقه بندی مناسب تان را داشته باشند، اگر وسایل نوشتاری تان زیاد نیستند از مدل های ارزان تر و ساده تر استفاده کنید.

و در آخر باز هم می گوییم: چه دانش آموز هستید، چه دانشجو، چه نقاش و چه مهندس می توانید از اطلاعاتی که امروز در اختیارتان قرار دادیم استفاده کنید، شما عزیزان هم چنین می توانید برای بدست آوردن اطلاعات بیشتری در مورد لوازم تحریری و یا تمامی ملزومات اداری، با مراجعه به بالای صفحه از دسته بندی مطالب ما استفاده کنید.

انواع مدل جامدادی و کاربردهای آنها

شما محترمان هم چنین می توانید برای تهیه انواع جامدادی از فروشگاه اینترنتی تیمیس نیز بازدید کنید، ما برترین ها را با به صرفه ترین قیمت ها به شما ارائه می دهیم، برای ورود به فروشگاه روی کلمه رنگی کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید