خودکار بیک ایرانی ، ویژگی و نکات جالب آن

0
10696
خودکار بیک ایرانی
خودکار بیک ایرانی

خودکار بیک ایرانی قدیمی ترین خودکاری است که ما از آن استفاده می کنیم. نکات جالب و دانستنی های درباره این برند خودکار وجود دارد که در این پست برایتان قرار می دهیم.

طراحی خودکار بیک

برای یکسان شدن فشار هوا در داخل و خارج بدنه، سوراخ کوچکی در بدنه خودکار تعبیه شده است.این کار باعث عدم پس دادن جوهر در خودکار می گردد.

خودکار تولیدی امروز اکثرا این منافذ بر روی بدنه را دارا می باشند.

بیک در سال ۱۹۹۱ سوراخی بر روی در خودکار ایجاد کرد مه با این ابتکار خلاقانه جان تعداد زیادی از کودکان(و البته بزرگسال ها) را نجات داد بچه های کوچک دوست دارند هر چیزی که بدستشان می رسد را مزه کنند. مخصوصا اشیای کوچکی که می توانند آنها را کامل در دهان خود بگذارند. از طرف دیگر بزرگترها هم عادت دارند سر خودکار را در هنگامی که روی مساله ای بشدت تمرکز می کنند یا عصبی هستند بجوند. سر خودکار براحتی می تواند به داخل نای شخص وارد شده و باعث خفگی شخص شود. در چنین حالتی ، آن سوراخ کوچک کمک می کند تا شخص تنفس کند تا آمبولانس برسد.

طراحی شش وجهی بدنه بیک کریستال باعث بهبود مصرف پلاستیک خام و همچنین کنترل دقیق‌تر خودکار در دست به هنگام نوشتن می‌شود.

تشخیص اصل بودم خودکار بیک

در بازار انواع خودکار بیک تقلبی وجود دارد ، اما راه تشخیص خودکار اصل از تقلبی بسیار ساده است. رنگ درب خودکار بیک اصل آبی پررنگ است و بالای در آن شکافی برای رد و بدل شدن هوا وجود دارد و همچنین روی نی خودکار نام شرکت بیک به صورت برجسته حکاکی شده است.

برای خرید عمده خودکار بیک ایرانی دسته خرید خودکار تیمیس را مشاهده کنید.

ما را در بروز رسانی این پست کمک کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید