راهنمای انتخاب کیف اداری و دانشجویی مناسب برای آقایان

0
5593

امروز یک راهنمای انتخاب کیف برای آقایان را آماده کرده ایم و از انتخاب و خرید گرفته تا کاربردهای انواع کیف ها با هم صحبت می کنیم، در ابتدای کلام به شما می گوییم: با هر نوع پوششی که دارید کیف درست را انتخاب کنید تا ظاهر شما عالی بماند و به این نکته توجه کنید که قصد دارید با چه استایلی بیرون بروید، در ادامه بحث با تیمیس همراه باشید.

کیف مناسب را انتخاب کنید

راهنمای انتخاب کیف مردانه

راهنمای انتخاب کیف مردانه

اگر شما یک دانشجو هستید احتمالا اکثر مواقع استایلی اسپرت دارید و گاهی هم با استایل رسمی به دانشگاه می روید. با توجه به این که چه نوع استایلی دارید، انتخاب کیف شما هم تغییر می کند. کیف های پیشنهادی مناسب برای دانشجو ها: کوله پشتی، کیف دستی و کیف پستچی می باشد.

کیف پستچی

اگر وسایل شما کم و هم چنین سبک است، کیف پستچی می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این مدل کیف برای حمل لپ تاپ و هم چنین کتاب مناسب می باشد.

کیف پستچی

علاوه بر این، وقتی کیف روی دوش شماست محتوای کیف به راحتی در اختیار شما قرار می گیرد و مانند کوله پشتی و کیف دستی لازم نیست برای دسترسی به محتویات کیف تان آن را از روی دوش خود بردارید یا برای باز کردن آن، توقف کنید.

کوله پشتی

چنانچه شما همیشه پیاده روی های طولانی مدت دارید، یا وسایلی که با خود حمل می کنید سنگین است کوله پشتی را انتخاب کنید. کوله به دلیل داشتن دو بند که روی دوش قرار می گیرد، راحت ترین کیف در بین کیف ها می باشد.

کوله پشتی

البته از این نکته غافل نشوید که با پوشش رسمی و اداری از این کیف استفاده نکنید. ( حتی اگر جرج کلونی هم در فیلم ها کت و شلوار و کوله پشتی داشت، شما نباید با کت و شلوار کوله ست کنید! )

کیف دستی یا کیف رسمی و اداری

کارمندان محترم بیشترین طرفداران این کیف ها هستند، تقریبا تمام کارمندان از کیف های رسمی و اداری استفاه می کنند. این نوع از کیف ها را با لباس های رسمی تان ست کنید.

کیف دستی یا کیف رسمی و اداری

راهنمای انتخاب کیف مردانه

اغلب کارمندان جنس چرم آن را انتخاب می کنند که انتخاب خوبی است. در ضمن اگر هم می خواهید فرد مهمی به نظر برسید استفاده از این کیف را پیشنهاد می کنیم.

ساک

این نوع کیف بیشتر برای باشگاه ( پشت بازویی ها ) استفاده می شود که بسیار جادار و مناسب است. این کیف، تمام لوازمی که برای باشگاه نیاز دارید را درون خود جای می دهد.

ساک

این نوع کیف وسایلی از قبیل لباس ها و وزنه ها را به راحتی برای شما جا به جا می کند. استایل اسپرت و ورزشی به خوبی با این کیف ست می شود و علاوه بر کمک به شما در حمل وسایل تان، ظاهر خوبی را هم به شما می دهد.

کیف های مسافرتی

کیف های مسافرتی

از این جهت به این کیف (مسافرتی ) می گویند که: کمک زیادی به شما در حمل وسایل مورد نظرتان می کند. البته این نوع کیف ها برای مسافرت های طولانی طراحی نشده اند و بیشتر برای مسافرت های کوتاه استفاده می شود که شما می توانید بسته به به نیاز تان از آن استفاده کنید.

راهی ساده تر برای انتخاب کیف مناسب

اگر چه باید به جنس و رنگ کیف نیز دقت نمود اما ممکن است شما قادر به خرید کیف در رنگ ها و جنس های مختلف برای استایل خود نباشید و یا این که، وقت آن را نداشته باشید تا انتخاب کنید.

اگر انتخاب برایتان سخت است یک کیف چرمی مشکی یا قهوه ای می تواند به شما کمک زیادی کند زیرا که این نوع کیف ها با تمام استایل ها به خوبی ست می شوند.

راهنمای انتخاب کیف اداری و دانشجویی

حال که با معیارهای انتخاب کیف های مردانه آشنا شدید، در صورت تمایل می توانید از انواع کیف های اداری و تحصیلی  فروشگاه ما نیز دیدن فرمایید. تیمیس ارائه دهنده بهترین ها با بهترین قیمت ها.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید