راهنمای خرید میز کارمندی | نکات مفید و ضروری

2
1490
آیا شما نیاز به یک راهنما برای خرید میز کارمندی پیدا کرده اید؟ قبل از خرید میز کارمندی چند نکته وجود دارد که نیاز است شما به آن ها توجه کنید، بدین سبب که تا جایی که ممکن است بتوانید از خرید خود رضایت داشته باشید. امروز در خدمت شما هستیم با راهنمایی که به شما در خرید مناسب ترین میز اداری کمک خواهد کرد. در اولین قدم، توقعات خود را که از میز ایده آل خود دارید با یادداشت کردن یادآور شوید.
از این میز در کدام قسمت اداره استفاده خواهد شد؟

خرید میز کارمندی و میز اداری شیک

برای مشاهده مشخصات و یا خرید میز کارمندی ( میز منشی ) کلیک کنید.
میز کار، فضایی را ایجاد می کند که شما هر چه بهتر و موثر تر بتوانید کاری را که می خواهید ارائه دهید پس مشخص کنید که چه کسی و در چه قسمتی از اداره از میز استفاده خواهد کرد تا بتوانید به نیاز های کارمندان خود برسید.
اندازه اتاق شما که قرار است میز در آن جای بگیرد چقدر است؟
در صورتی که اتاق شما کوچک است شما نباید میزی در آن قرار دهید که در آن فضا کارایی نداشته باشد و رفت و آمد را برای افراد سخت کند ولی اگر اتاق مورد نظر بزرگ باشد قدرت تصمیم گیری بیشتری در رابطه با اندازه میز خواهید یافت. اتاق را اندازه گیری نمایید تا اندازه تقریبی فضای میزتان را به دست آورید.

میز در کجای اتاق قرار می گیرد؟

برای خرید و مشاهده مشخصات این میز کارمندی ( مدل صدر ) کلیک کنید.
اهمیت قرار دادن میز در فضای مناسب به این خاطر است که رفت و آمد خلل و مانعی ایجاد نشود. اگر میز در نزدیکی قفسه یا فایلی قرار می گیرد می توان ملزومات لازم را بین فضای میز و قفسه تقسیم کرد. اگر شما نیازمند میز بزرگی در فضای کوچک هستید می توانید از میزهای L در گوشه از اتاق استفاده کنید.
چه مقدار ملزومات لازم است روی میز قرار بگیرند؟

برای مشاهده مشخصات و یا خرید این میز کارمندی ( میز اداری ) کلیک کنید.
ملزومات شما مقداری از فضای میز را اشغال خواهند کرد و در نظر بگیرید که فضای جلوی فردی که از میز استفاده می کند باید به اندازه ای خالی باشد که در کارش اختلال بوجود نیاید و با آسودگی از آشفتگی، بتواند به کارآیی های مورد نظر برسد. البته اگر ملزومات شما زیاد است به این معنی نیست که میز شما نیز باید خیلی بزرگ باشد. شما هم چنین می توانید میزی انتخاب کنید که فضای ذخیره، مانند کشو و قفسه کافی داشته باشد.

شما با پرونده ها و کاغذ ها سرکار دارید یا بیشتر کار شما با کامپیوتر است؟

اگر با پرونده های زیادی کار می کنید بهتر است جلوی میز شما باید به اندازه زیادی خالی باشد، حتی بهتر است میز شما کشویی جهت صفحه کلید کامپیوتر شما داشته باشد تا روی میز فضای بیشتری ایجاد شود.

آیا در اتاق شما مشتری نیز حضور پیدا می کند؟

خرید میز اداری مینیاتوری

برای خرید و یا مشاهده مشخصات این میز کارمندی ( مدل مینیاتور ) کلیک کنید.

حضور مشتری باعث می شود که شما روی ظاهر میزی که انتخاب می کنید بیشتر دقت کنید و جایی از میز که در دیده مشتری قرار می گیرد باید مرتب باشد و به آشفتگی در آن نباشد. دراین صورت میز باید جایی برای پنهان کردن کابل ها و سیم ها داشته باشد و چیدمان وسایل روی میز آراسته باشد.

شما برای ذخیره لوازم تان احتیاج به کشو یا کمد پیدا می کنید؟

در این صورت سعی کنید میزی بخرید که کشوهای زیادی داشته باشد که به راحتی در دسترس باشند و به سهولت بتوان پرونده ها و کاغذها را سازماندهی کرد.

چند نفر از این میز اداری استفاده خواهند کرد؟

خرید میز کارمندی پاتریک

برای مشاهده مشخصات و یا خرید میز کارمندی (  مدل پاتریک ) کلیک کنید.

اگر تعداد افرادی که از این میز استفاده می کنند بیشتر از یک نفر است، از میزهای کارگروهی استفاده کنید که برای استفاده از چند نفر طراحی شده اند.

چه ظاهری برای میز اداری مد نظر دارید؟

زمینه شرکت شما چگونه است؟ می خواهید میز اداری شما چه جنسی داشته باشد؟ چوبی، فلزی یا شیشه ای؟ اگر میز شما در جایی قرار میگیرد که رفت آمد زیاد است و برخورد با میز هم زیاد است، از میز شیشه ای استفاده نکنید. رنگی را انتخاب کنید که با کار و فضای اداری شما هماهنگی لازم را داشته باشد.

چه قدر بودجه برای خرید میز اداری در نظر گرفته اید؟ آیا کافی خواهد بود؟

خرید میز کارمندی راما

برای مشاهده مشخصات و یا خرید میز کارمندی ( راما مدل آکاژو ) کلیک کنید.

از قیمت های میز های اداری اطلاع پیدا کنید و مطابق با بودجه خود و معیارهای که برای انتخاب دارید بهترین و مناسب ترین میز را انتخاب کنید تا سرمایه گذاری خوبی برای شرکت خود ایجاد کنید. با پاسخ به این سوالات و سوالاتی که لازم است پاسخ دهید به نتیجه گیری خوبی خواهید رسید. سپس با چشمانی باز تر و آگاه تر قادر خواهید بود بهترین تصمیم را در انتخاب و خرید میز اداری مورد نظر خود بگیرید.

راهنمای خرید میز کارمندی | نکات مفید و ضروری

2 دیدگاه‌ها

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید