صندلی انتظار در چه فضاهایی به کار می رود؟

0
1403

امروز درباره صندلی انتظار صحبت می کنیم. همه ما حداقل یک بار روی این صندلی ها به انتظار نشسته ایم، حال اگر خودمان قصد تهیه آنها را داشته باشیم چگونه و در چه فضایی از صندلی های انتظار استفاده کنیم؟ این اولین سوالی است که قبل از خرید صندلی انتظار از خودمان می پرسیم. برای رسیدن به جواب، باید ماهیت کاربرد این نوع صندلی را بدانیم، از نام این صندلی پیداست که برای منتظر ماندن ساخته شده است. سوال دوم این است که:

آیا محیط ما نیازی به صندلی انتظار دارد یا خیر. تعداد مراجعین ما چه قدر هستند؟ آیا صندلی های رو به روی کارمندان و پرسنل ما جواب گوی رجوع کننده گان هستند؟ به طور عمده صندلی های انتظار در این فضاها بیشترین کاربرد را دارند: بانک ها، بیمارستان ها، دفاتر و ادارات دولتی و خصوصی، فرودگاه ها، ترمینال ها، مراکز بزرگ خرید و… اگر نیاز به خرید صندلی های انتظار دارید در ادامه با تیمیس همراه باشید تا بیشتر با صندلی انتظار آشنا شویم.

صندلی انتظار چیست و چه کاربردی دارد؟

صندلی انتظار

اول اینکه: خانواده صندلی های انتظار همگی ثابت هستند و هیچ کدام از آنها به شکل متحرک تولید نمی شوند. این صندلی ها معمولا سری هستند، یعنی همیشه چندین صندلی روی یک خط پیچ می شوند و می تواند از 2 صندلی تا 10 صندلی یا بیشتر از آن روی یک خط مونتاژ شود. بعضی فقط برای نشستن هستند و بعضی هم دارای سبدهایی اند که به استفاده کننده اجازه می دهند وسایل خود را موقتا در آن جای دهد. جنس روکش این صندلی ها می تواند: چرم، پلاستیک یا پارچه باشد.

خرید صندلی انتظار

جنس صندلی ها هم می تواند: چوبی، فلزی یا پلاستیکی باشد. در مکان های پر رفت و آمد همانند: بانک ها، بیمارستان ها، فرودگاه ها، ایستگاه های قطار یا مترو، صندلی های فلزی کار گذاشته می شود زیرا که دوام و استحکام بالایی دارند. در شرکت های خصوصی و ادارات نسبتا خلوت، تعداد کمتری صندلی انتظار به چشم می خورد. آنها اغلب از جنس پلاستیک هستند اما بازهم خیلی ها صندلی فلزی را ترجیح می دهند.

راهنمای خرید صندلی انتظار

در شرکت های خصوصی و شخصی نیز، نوع صندلی های انتظار می تواند: چوب، یا پلاستیک مرغوب باشد، در این مورد به دلیل کمتر بودن تعداد صندلی ها می توان بیشتر هزینه کرد و از صندلی هایی بهتر و شکیل تر استفاده کرد. می توان صندلی هایی با روکش چرم یا فوم مصنوعی تهیه کرد. هم چنین می توانید سفارشی کار کنید و طراحی های خاص و مدرن را به کار گیرید.

خرید صندلی انتظار

اگر قصد خرید صندلی انتظار را دارید یا به دنبال نرخ های دقیق در این بازار هستید، می توانید از فروشگاه ما دیدن کنید، تیمیس مجموعه ای از برترین محصولات که تولید به نام ترین برندها هستند را به شما ارائه می دهد. برای ورود به فروشگاه روی لینک های زیر کلیک کنید تا وارد مسیرهای فروشگاه و بخش مورد نظرتان شوید.

مجموعه صندلی های انتظار برند آذران تحریرات

مجموعه صندلی های انتظار برند تکنو سیستم

مجموعه صندلی های انتظار برند راد سیستم

مجموعه صندلی های انتظار برند نیلپر

مجموعه صندلی های انتظار برند رایانه صنعت

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید