ملزومات اداری چه چیزهایی هستند

1
30982

در این مقاله درباره ملزومات اداری گفت و گو می کنیم. اول از واژه ملزومات شروع کنیم، ملزومات را می توان جاهای زیادی به کار برد اما در حیطه نیاز امروز ما، ملزومات اداری یعنی تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای یک دفتر کار، یا یک اداره و سازمان. ملزومات و تجهیزات اداری بازه بزرگی دارد و ما امروز در حیطه ملزومات تحریری و ملزومات بایگانی اداری را معرفی می کنیم.

لیست ملزومات اداری

تجهیزات اداری جدا از نیاز ضروری بودن اش برای ایجاد یک دفتر کار، موجب جلوه بخشیدن به دفتر کار هم می شود و انتخاب درست و صحیح ملزومات می تواند در کاریزمای فضای دفتر شما نقش اساسی داشته باشد. در ادامه لیست تجهیزات تحریری، نوشتاری و بایگانی یک دفتر کار را می بینیم و در آخر باقی ملزومات مورد نیاز یک اداره را می بینیم.

= زونکن و کلاسور

= کاغذ، کاور کاغذ و گیره کاغذ

= انواع نوشت افزارها

= دستگاه منگنه

= دستگاه پانچ

کلاسور و زونکن برای بایگانی و دسته بندی اطلاعات

زونکن اداری

انواع کاغذ، خط دار و بدون خط

انواع کاغذ

کاور کاغذ

انواع کاغذ و کاور کاغذ

خودکار و انواع نوشت افزار

خودکار و نوشت افزار

منگنه زن ( دستگاه دوخت کاغذ )

دستگاه منگنه

کاغذ سوراخ کن ( دستگاه پانچ )

دستگاه کاغذ سوراخ کن

گیره و نگهدارنده کاغذ

انواع گیره کاغذ

سایر ملزومات اداری

و در آخر هم لیستی از باقی ملزومات اداری را برای شما به اشتراک می گذاریم.

= کامپیوتر ( رایانه )

= دستگاه فتوکپی

= انواع کمدهای اداری برای نگهداری زونکن ها و تجهیزات اداری و بایگانی.

= انواع میز و صندلی اداری

= چاپگر ( پرینتر ) و اسکنر

= دستگاه فاکس ( دورنگار )

انواع تلفن های اداری

رئیس و کارمندان گرامی!!!

حرف آخر

شما عزیزان گرامی می توانید برای تهیه ملزومات اداری از فروشگاه ما دیدن کنید، تیمیس ارائه دهنده انواع ملزومات و لوازم اداری با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها می باشد.

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید