آشنایی با ویژگی های لوازم تحریر مناسب

0
5289

امروز ویژگی های لوازم تحریر مناسب و استاندارد را به طور خلاصه و مفید مرور می کنیم، قبلا و در مقاله ای جداگانه به طور دقیق درباره این موارد بحث کرده ایم، اما امروز و به دلیل فرا رسیدن فصل جدید تحصیلی یک فلاش بک کوتاه داریم به موارد مهم و اساسی در انتخاب و خرید لوازم تحریر مناسب. در ادامه بحث امروز هم چنان با تیمیس همراه باشید تا مواردی به شما بیاموزیم.

ما در این بلاگ هر روز درباره ملزومات تحریری و هم چنین ملزومات اداری صحبت می کنیم، اگر نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید می توانید از منوی دسته بندی بالای صفحه استفاده کنید و اطلاعات مورد نظرتان را بدست بیاورید. باز می گردیم به بحث اصلی امروز، به قول مهراد هیدن: فصل تابستان کوتاه است و ما تا می توانیم پیش هم می مانیم. مهر ماه از راه رسیده و ارگان های تحصیلی شروع به کار کرده اند.

چند روز بیشتر به آغاز کار رسمی مدارس و دانشگاه ها بیشتر نمانده و دغدغه این روزهای تمامی محصلین، خرید ملزومات تحصیلی است، از کیف و کفش گرفته تا انواع نوشت افزارها. کیفیت شرط اول ما برای خرید این وسایل است و نیاز است تا بدانیم هنگام خرید می بایست به چه نکاتی توجه کنیم و چگونه بهترین ها را برای خودمان تهیه کنیم.

آشنایی با ویژگی های لوازم تحریر مناسب

ویژگی های لوازم تحریر مناسب

خودکار، مداد، اتود، پاک کن، جامدادی، خط کش، دفتر تحریر، کیف و کوله، مهم ترین ملزومات تحصیلی هستند، فرقی نمی کند دبستانی باشید یا دانشجوی سال آخر دانشگاه، همه به مواردی که ذکر کردیم نیاز دارند زیرا که این ها اصلی ترین ابزار تحصیل کنندگان هستند. اما برای خرید این ها چه مولفه هایی را در نظر بگیریم؟ در ادامه به شما خواهیم گفت، اول از همه به این نکات توجه کنید:

= کارایی و انتظاری که شما از این وسایل دارید

= توجه به برندها چه ایرانی و چه خارجی

= استانداردهای طراحی و ساخت

= توجه به سن مصرف کننده این ملزومات

در انتخاب خودکار دست باز تری دارید، خودکار نباید دست را اذیت کند، قبل از خرید یک بار خودکار را در دست بگیرید، خودکار را باید با نوک انگشتان شصت و اشاره نگه دارید و بند اول انگشت وسط هم حکم تکیه گاه را دارد، در این شرایط دست شما نباید احساس درد کند و یا جای فشار خودکار نباید روی انگشت اشاره که تکیه گاه است، بماند. ما خودکار بیک، کیان، پلیکان و پنتر را پیشنهاد می دهیم.

ویژگی های لوازم تحریر مناسب

در انتخاب خط کش باید سن را در نظر بگیرید، برای کودکان دبستانی تا حد امکان خط کش های چوبی با گوشه های خمیده را انتخاب کنید، دبیرستانی ها و دانشگاهی ها هم بهتر است خط کش فلزی 30 سانتی متری تهیه کنند، این خط کش ها طول عمر بالایی دارند و فوق العاده دقیق هستند و شما فقط یک بار بابت آن هزینه می کنید و تا سال ها از آن استفاده خواهید کرد.

در انتخاب مداد طرز نوشتار شما ملاک می باشد، اگر تند نویس هستید و با فشار کم می نویسید از مداد HB و یا B1 و B2 استفاده کنید، هر چه بیشتر به سمت B بروید مداد پر رنگ تر و هم چنین نرم تر می شود و هر چقدر به سمت H میل کنید، مداد شما کم رنگ تر و هم چنین نوک آن سخت تر می شود، برای نوک اتودها هم همین امر صدق می کند.

در انتخاب دفتر تحریر، اول برند را در نظر بگیرید. پیشنهاد ما دفترهایی هستند که توسط شرکت پاپکو ایران تولید می شوند، دفترهای تحریر پاپکو جنس خوب و راضی کننده ای دارند و در حال حاضر فقط این برند است که محصولات خوبی در این بازه را تولید می کند. از خرید برندهای متفرقه دوری کنید، این نکته را هم در نظر داشته باشید که دفترهای چسبی از دفترهای سیمی بهتر اند.

در انتخاب کوله پشتی باید خودتان دست به کار شوید، ملاک هایی که باید به آن توجه کنید به قرار زیر می باشند:

= هماهنگی بندهای کوله پشتی

= توجه به دوخت داخلی و خارجی کوله

= کیفیت زیپ کوله پشتی

= توجه به کیفیت ساخت و دوام کوله

بندهای کوله پشتی را در دو ست بگیرید و مطمئن شوید که بندها با هم تراز هستند، این موضوع فوق العاده مهم است زیرا که: بندهای نابرابر به مرور زمان موجب افتادگی شانه می شوند و توازن شانه ها ممکن است برای مدت خیلی طولانی بر هم بخورد. بندها باید نرم باشند و شانه ها را اذیت نکنند و در آخر وزن کوله پشتی را در نظر بگیرید، کوله نباید سنگین باشد.

خرید لوازم تحریر مناسب

ویژگی های لوازم تحریر مناسب

در انتخاب جامدادی هم اول نیاز خود را بررسی کنید. دانشجوها می توانند از جامدادی ها فانتزی (دختر خانم ها) یا چوبی و جعبه ای (آقایان) استفاده کنند، اگر رشته شما هنر و یا مهندسی باشد به زودی خواهید فهمید که چه دختر باشید و چه پسر، به جامدادی نیاز دارید تا نوشت افزارها را دسته بندی کنید.

کودکان و نوجوانان هم می توانند از جامدادی های زیپی، فانتزی، جعبه ای و یا جامدادی هایی که مادرهای مهربان و تاج سر و نور چشم برای شان درست می کنند استفاده کنند. تا حد امکان از خرید جامدادی های خارجی دوری کنید زیرا که اکثرا تولید چین هستند، ممکن است برندهای اروپایی روی آن ها حک شده باشد اما گول نخورید زیرا که عمدتا چینی و فیک هستند.

آشنایی با ویژگی های لوازم تحریر مناسب

شما عزیزان هم چنین می توانید با ورود به فروشگاه ما، انواع نوشت افزار و لوازم تحریر را با به صرفه ترین قیمت تهیه کنید، تیمیس ارائه دهنده ها بهترین ها با بهترین قیمت ها و خدمات ارسالی می باشد. برای ورود به هر بخش روی کلمه رنگی مورد نظرتان کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید