معرفی انواع لوازم بایگانی اداری + راهنمای خرید

1
5806
لوازم بایگانی

در این مقاله به معرفی انواع لوازم بایگانی اداری می پردازیم. در کل لوازم بایگانی برای طبقه بندی، حفظ و نگهداری اسناد و مدارک برگه های مهم در شرکت ها، ادارات، مدارس و… به کار می رود. بایگانی ها برای اهداف مختلفی ایجاد می شوند که باید در مکانی با قابل دسترسی سریع باشند. در ادامه همراه تیمیس باشید با معرفی برخی لوازمی که در بایگانی مورد استفاده قرار می گیرد.

لوازم خود را بنابر نیاز نوع بایگانی تان تهیه کنید

فایل آویزی پاپکو انواع لوازم بایگانی
برای خرید این فایل آویز پاپکو کلیک کنید

تهیه بنابر نیاز نوع بایگانی، یعنی اول مشخص کنید که آیا بایگانی شما طوری است که هر روز باید در دسترس قرار گیرد یا قرار است راکد بماند. اگر بایگانی شما همیشه در دسترس و در حال استفاده است، لوازمی که استفاده می کنید باید از استحکام خوبی برخوردار باشد چرا که زیاد استفاده خواهند شد.

پوشه ها و پاکت های دکمه دار

پوشه دکمه دار

برای خرید این پوشه دکمه دار پاپکو کلیک کنید

در میان ناوع لوازم بایگانی، پوشه ها و پاکت ها برای دسته بندی مدارک شما بسیار مناسب هستند حتی اگر کاغذ های شما به هم متصل نباشند. این محصول کاغذ های شما را به دلیل دکمه دار بودن اش، به خوبی نگه می دارد. علاوه بر این در صورت لزوم هر چیز کوچکی ( مانند سی دی ) را می توان به مدارک پیوست داد و به صورت یک جا نگهداری کرد. اگر شما نیاز دارید که مدارک خود را زیاد جا به جا کنید و با خود حمل کنید، انتخاب پوشه و پاکت دکمه دار بسیار مناسب است.

کلیر بوک

کلیر بوک

برای خرید این کلر بوک کلیک کنید

ممکن است اسناد شما به صورت تک برگ باشند و نیاز به دسته بندی و نگهداری داشته باشند. چه زمان نگهداری شما برای کوتاه مدت باشد چه بلند مدت، کلیر بوک به شما کمک می کند که برگه ها در کاور نگه داری و دسته بندی شوند. البته شما می توانید از کلیر بوک به عنوان کاتالوگ نیز استفاده کنید، کافی است عکس ها و مطالب خود را پرینت گرفته و به ترتیب در کاور صفحه های آن قرار دهید.

دیوایدر

دیوایدر

برای خرید این دیوایدر کلیک کنید

دیوایدر ( Divider ) در واقع یک کلمه انگلیسی به معنی جدا کننده است. این وسیله بیشتر برای دفاتر بزرگ و پرونده ها مورد استفاده قرار می گیرد و به شما این امکان را می دهد که با طبقه بندی دفاتر، دسترسی سریع تری به اطلاعات خود پیدا کنید به این صورت که شما باید هر کدام از دیوایدرها را در بخشی که میخواهید بچسبانید طوری که قسمت رنگی آن بیرون از صفحه بماند. دقت کنید که دیوایدرها را از آغاز دفتر از بالا شروع کنید و یکی یکی به طرف پایین بچسبانید.

و در آخر:

هدف استفاده از انواع لوازم بایگانی اداری، نگهداری و دسترسی هر چه سریع تر به اطلاعات است. در استفاده از این لوازم سعی کنید خود را محدود به استفاده استاندارد آن وسیله نکنید. با کمی خلاقیت می توانید از لوازم بایگانی به هر شکلی که نیاز شماست استفاده کنید.

معرفی انواع لوازم بایگانی اداری + راهنمای خرید

شما هم چنین می توانید از انواع لوازم بایگانی اداری فروشگاه تیمیس دیدن فرمایید و تمام محصولات مخصوص بایگانی فروشگاه ما نیز ببینید، تیمیس عرضه کننده بهترین ها برای شما.

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید