ایده های خلاقانه در طراحی کارت ویزیت | بیزینس کارت چیست؟

0
6631

کارت ویزیت یا بیزینس کارت، معرف کسب و کار شما است. این معرف سابقه طولانی دارد و تا امروز هم ماهیت خود را حفظ کرده است. امروزه همه چیز دیجیتالی و اینترنتی شده اما این نوع کارت هم چنان جذابیت و کارایی خودش را از دست نداده و صاحبان انواع کسب و کارها برای معرفی و جذب مشتری هنوز هم از بیزینس کارت ها استفاده می کنند.

کارت ویزیت به شکل پاکت پلاستیکی

بیزینس کارت ها دنیای گسترده ای دارند، وقتی وارد این دنیا شوید محال است که عاشق آن نشوید، زیرا که در این دنیا کلی ایده های جذاب و جالب و هم چنین ایده های سرگرم کننده وجود دارد. همین ایده ها و طراحی های خلاقانه باعث جذب مخاطب و مشتری به سوی صاحبان کسب و کار می شود، این کارت ها با جنس های مختلفی، از کاغذ گرفته تا فلز و آهنربا تولید می شوند.

تاریخچه کارت ویزیت (بیزینس کارت)

تاریخچه این کارت معرف هم به کشور چین، مهد دنیای مدرن بر می گردد. چینی ها از قرن 17 میلادی استفاده از کارت ویزیت را شروع کردند و برای ایجاد و تنظیم ملاقات بین شرکا و اشراف زاده گان از از کارت های معرف استفاده می کردند، دویست سال بعد یعنی در قرن 19 اروپایی هم با دیدن این خلاقیت چینی ها شروع به استفاده از کارت ویزیت یا بیزینس کارت ها کردند.

حال که با ماهیت و تاریخچه بیزینس کارت ها آشنا شدیم نگاهی داریم به خلاقانه ترین ایده ها در طراحی این کارت ها و صاحبان مشاغل مربوط به این کارت ها را هم معرفی می کنیم، اگر قصد طراحی یک کارت ویزیت برای خودتان را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم این ایده های خلاقانه را ببینید و سعی کنید از آنها برای ایده خودتان الهام بگیرید، با تیمیس همراه بمانید.

ایده های جالب و خلاقانه در طراحی کارت ویزیت (بیزینس کارت)

کارت ویزیت برای گل خانه و کار کشاورزی

ایده خلاقانه یک شرکت کشاورزی، کارتی که حاوی بذر گل ها است!

ایده خلاقانه یک شرکت تولید ابزار، بیزینس کارت فلزی که هم خط کش است و هم آچار!

ایده خلاقانه یک شرکت فروش لپ تاپ

ایده خلاقانه یک نقاش در طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت برای حرفه عکاسی

ایده خلاقانه یک عکاس در طراحی کارت ویزیت

ایده خلاقانه یک شرکت ارسال کننده کالا به صورت هوایی: کارتی که به کارتن تبدیل می شود!

ایده های خلاقانه در طراحی کارت ویزیت

شما عزیزان می توانید انواع آلبوم کارت ویزیت را از فروشگاه ما تهیه کنید، تیمیس بهترین ها را به شما ارائه می دهد. برای ورود و دیدن محصولات ما روی متن رنگی کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید