بهترین برندهای خودکار ایرانی

26
22143

در این مقاله بهترین برندهای خودکار ایرانی و محصولات نوشتاری ساخت ایران را معرفی می کنیم، در نگاه خیلی آدم ها برندهای خارجی برتر اند اما این نکته را باید مورد توجه قرار داد که اگر برندهای ایرانی مثل خودکار ایرانی و یا هر چیز دیگری اگر مورد بررسی قرار بگیرد و به درستی معرفی شود می تواند جایگزین نمونه های وارداتی شود، می شود نقد کرد و پیشنهاد داد و اگر حتی مشکلی داشت، مورد را بررسی و رفع کرد تا خودکار برند ایرانی پیشرفته تر و با کیفیت تر شود.

پس توجه داشته باشید که ما مصرف کننده ها هم وظایفی را داریم، نمی شود همه چیز را به گردن تولید کننده انداخت، بلکه ما نیز هستیم که باید چیزی را که انتظار داریم را به خوبی به تولید کننده گان بگوییم تا مطابق با معیارهای ما و استانداردها اقلام مصرفی را دریافت کنیم تا با پیشرفت بیشتر و بهتر برندهای ایرانی جدا از داخل کشور، در خارج از کشور هم مشریان خود را پیدا کند و مانند خیلی از برندها حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد، این رویایی است که با همکاری و باور محقق شدنی است.

انواع برندهای خودکار ایرانی

حال، با بهترین برندهای خودکار ایرانی که در داخل کشور تولید می شوند و مشتریان زیادی هم دارند آشنا می شویم، البته باید توجه کنید که بعضی از مارک ها به نظر خارجی می آیند اما اینطور نیست و خودکارها در شرکت های داخلی تولید می شوند و ساخته دست هنرمندان ایران هستند، در ادامه بیشتر به شما توضیح می دهیم.

خودکار مارک کیان

خودکار کیان ( صفا کیان )، محصولی از شرکت ایرانی صفا قلم می باشد، خودکار ایرانی کیان یکی از برندهای معروف ایرانی است، و به غیر از خودکار: تخته وایت برد، ماژیک، مداد و سایر لوازم تحریر نیز است. شرکت صفا کیان یک رقیب جدی برای برندهای خارجی است.

مدل های خودکار مارک کیان

خودکار مارک کاسپین

خودکار ایرانی کاسپین هم یک برند معروف ایرانی در تولید خودکار و لوازم تحریر است، برند کاسپین هم در شرکت صفا قلم تولید می شود، در واقع این شرکت موفق ایرانی زاینده مارک ها و برندهای موفق زیادی است.

خودکار کاسپین

خودکار مارک صدف

خودکار ایرانی صدف یکی از محصولات شرکت ویستا است، البته شرکت ویستا در گذشته به مانند خیلی از شرکت های داخلی محصولات و تولیداتش را به اسم برندهای خارجی به فروش می رساند، اما حالا به این باور رسیده که با نام پارسی هم می شود به فروش خوب و به استقبال خوبی دست پیدا کرد.

مدل خودکار صدف

خودکار مارک استایلیش

این خودکار توسط برندهای داخلی تولید می شود، البته نام خارجی دارد و حسابی هم در جاهایی مثل آمریکای جنوبی معروف است، اما خودکار برند استایلیش در ایران توسط شرکت های داخلی تولید و به فروش می رسد.

خودکار استایلیش

خودکار مارک الوان

خودکار ایرانی الوان، یکی از تولیدات شرکت ایرانی پاپکو است، خودکار الوان مناسب برای دانشجویان و جزوه نویسان است. این برند خودکار ایرانی هم مثل سایر خودکارهای تولید پاپکو به صورت ارگونومیک طراحی شده و به همین دلیل موجب راحتی تسهیل در هنگام نوشتن می شود. به علاوه شیارهایی روی بدنه این خودکار وجود دارد که مانع از لیز خوردن و خسته شدن انگشتان می شود.

خودکار الوان

خودکار مارک کنکو

خودکار ایرانی کنکو، در شرکت رز تحریر یزد تولید می شود. در مقاله های قبلی هم به این مارک اشاره شده اما بعضی به ما گفتند که در نشر اطلاعات صحیح کوشا باشیم ما هم دنباله را گرفتیم و به شرکت بزرگ: رز تحریر یزد رسیدیم که مارک کنکو را توسط دست ایرانیان تولید می کنند.

برندهای خودکار ایرانی

مدل خودکار کنکو ایرانی

خودکار هارمونی پلیکان

خودکار ایرانی پلیکان یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین محصولات در شاخه نوشتاری است، خودکار هارمونی پلیکان هم یکی از بهترین مدل های خودکار ایرانی است. کیفیت جوهر  و همچنین طراحی جدید و جذاب و نوکی روان برای نوشتاری سریع بر روی کاغذ از ویژگی های بارز این خودکار می باشد.

مدل خودکار برند پلیکان

خوکار مارک شهاب

خودکار ایرانی شهاب هم یکی از پرچمداران برندهای خودکار ایرانی است و محصولات اش در جامعه به خوبی شناخته شده، مارک ایرانی شهاب را می توانید در بیشتر فروشگاه های لوازم و تحریر پیدا کنید.

مدل خودکار شهاب

بهترین برندهای خودکار ایرانی

شما عزیزان می توانید برای خرید انواع خودکار ایرانی و لوازم و تحریر ساخت ایران به فروشگاه ما مراجعه کنید و در صورت تمایل محصولات ما را خریداری کنید. تیمیس اراده دهنده انواع کالای تحصیلی و اداری ساخت ایران از بهترین تولیدات داخلی با بهترین قیمت ها می باشد.

اگر قصد خرید خودکار با کمترین قیمت را دارید بر روی لینک خرید عمده خودکار کلیک کنید. ما برای شما نمونه هایی از قیمت ها و برند های پر فروش را در جدول زیر آورده ایم.

ردیفنام خودکارتعداد و قیمت
1خودکار کیان50 یا بیشتر 962تومان
200 یا بیشتر 903تومان
500 یا بیشتر 858تومان
1000 یا بیشتر 836تومان
2خودکارفینوکنکو200 یا بیشتر 1,188تومان
500 یا بیشتر 1,093تومان
1500 یا بیشتر 1,045تومان
3خودکارکریستال بیک50 یا بیشتر 1,313تومان
200 یا بیشتر 1,260تومان
500 یا بیشتر 1,208تومان
1000 یا بیشتر 1,155تومان
4خودکار پنتر50 یا بیشتر 3,172تومان
100 یا بیشتر 3,120تومان
500 یا بیشتر 2,990تومان
1200 یا بیشتر 2,860تومان

برای اطلاع از قیمت های عمده تیمیس به شما پیشنهاد می کنیم مطلب قیمت پلکانی تیمیس را بخوانید و همچنین با نظرات سازنده خود به بهبود مطالب کمک کنید.

26 دیدگاه‌ها

  1. با سلام
    لطفا مطالب مربوط به خودکار صدف را اصلاح کنید. چون در این شرکت خودکاری با نام کالاس تولید نمیشده

  2. من همیشه کیان استفاده میکنم نمیدونستم این همه مارک ایرانی هست ولی کلا من کیان دوس دارم خیلی خوب تا اخرین قطره خودکار کار میکنه روان هم هست طرح قشنگی هم داره

  3. سلام.برای دریافت نمایندگی چه شرایطی لازم است؟
    البته منظورم نمایندگی پخش در یک استان است.

  4. خودکار های ایرانی:
    کنکو ایرانی ـ پنتر ـ استایلیش ـ کیان ـ شهاب ـ پلیکان ـ پاپکو ـ بیک

  5. سلام
    خودکارهای ایرانی عالی شدن ولی متاسفانه مثل سایر جنسهای ایرانی در اکثر فروشگاهها پیدا نمیشه و می بایست به نمایندگی مربوطه مراجعه کرد که این درست نیست در حالی که خودکارهای خارجی بفور در اکثر فروشگاهها حتی سوپر مارکتهابوده و در دسترسن. باید طوری برنامه ریزی بشه که جهت فروش تنها در نمایندگی مربوطه نبوده و در همه جا در دسترس باشن.

  6. سلام
    من خودکار ۶ رنگ کیان صفا و چهار رنگ سبز، آبی، قرمز و سیاهش را گرفتم. واقعا عالیه. پیشنهاد می‌کنم یک بار خصوصا نوک ۰/۷ آن را امتحان کنید و مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد.

  7. و به غیر از خودکار: تخته وایت برد، ماژیک، مداد و سایر لوازم تحریر نیز است.
    بهتره بگید
    و به غیر از خودکار ” تولید کننده “: تخته وایت برد، ماژیک، مداد و سایر لوازم تحریر نیز است.
    با تشکر از حمایت خوبتان تز کالای با کیفیت ایرانی

  8. سلام آیا خودکار پنتر ایرانی است یا چینی؟
    چون توی برخی سایت ها گفتن ایرانی هست ولی روی خودکار بارکد ۶۹۲ خورده که مال کشور چین هست

  9. سلام.دوست عزیز اینایی که شما گفتید فقط سر هم کردنشون داخل ایران انجام میشه!متاسفانه مردم فکر میکنند اینا تولید داخلی اند لطفا این موضوع را اطلاع رسانی بفرمایید.

    • سلام دوست عزیز آپولو که نمی‌خوان هوا کنن شما میگی تولید داخل نیست، یه خودکاره ساده هست دیگه، ساخت بدنه و در و ته خودکار که کار سختی نیست، یه دستگاه تزریق و اکسترود و قالب میخواد، مواد اولیه اش هم بصورت گرانول از پتروشیمی ها میخرن میریزن تو دستگاه تزریق و قالب و اسکترودش میکنن و بعد تبدیل میشه به بدنه خودکار. شما دستگاه هاش رو داشته باشی هرجای دنیا
      حتی زیرزمین خونه خودت هم میتونی بدنه و در خودکار بسازی:))) اگه چیزی هم قراره وارد بشه احتمالا مربوط به ترکیبات شیمیایی جوهر خودکار یا اون نوک فلزی خودکار هست که ساخت اون نوک واقعا کار سختیه وگرنه ساخت بدنه و در و ته خودکار کاری نداره.

  10. من با خودکار زیاد کار میکنم تقریبا چهار روز یک بار یه خودکار تموم میکنم همه نوعی رو هم امتحان کردم ولی هیچی مثل خودکار ایرانی خوب نیست خودکار کیان عالیه این خودکار توانایی داره خودکار برتر در دنیا بشه و وارد رقابت با برند های معروف خارجی بشه…

  11. با سلام و خسته نباشید. و ممنون از سایت خوبتون.
    برای نوشتن برخی حرزهای معصومین و دعاهای مستحب، واجب اینست که از قلمی استفاده شود که کاملا ساخت مسلمان باشد. به این معنی که از صفرتا ۱۰۰ از فلز نوک تا جوهر این قلم باید ساخت مسلمان باشد. آیا این قلمها که فرمودید همه ساخت مسلمان است؟

  12. خودکار پنتر رو نگفتید. پنتر هم ایرانیه. قبلا وارد می‌شد اما الان دیگه ایران میزنه. خودکار کیان خیلی خوبه. رنگ پس نمیده اما یه مشکلی که داره اینه که خیلی کم‌رنگه.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید