راهنمای تنظیم کردن صندلی اداری به شیوه صحیح

0
4560
تنظیم کردن صندلی اداری

در این مقاله نکات تنظیم کردن صندلی اداری به شیوه صحیح را به شما می آموزیم، جدا از خرید صندلی اداری و نکاتی که در آن هنگام می بایست در نظر بگیریم، یک موضوع مهم دیگر نیز وجود دارد که از خرید صندلی هم مهم تر می باشد و آن تنظیم کردن صندلی اداری به روش صحیح است، باید با استانداردهای درست نشستن آشنا باشیم و بدانیم چگونه صندلی مان را متناسب با فرم بدن و نشستن مان تنظیم کنیم.

1. دسته صندلی اداری

تنظیمات دسته صندلی اداری

دسته های صندلی اداری باید حالت خمیده و رو به پایین داشته باشد، میزان خمیدگی صندلی نباید زیاد باشد، هم چنین طول استاندارد دسته صندلی های اداری چیزی بین 25 تا 30 سانتی متر است.

تنظیم کردن ارتفاع دسته صندلی

ارتفاع دسته بیشتر صندلی ها قابل تنظیم است، دست‌ های تان را بر روی دسته صندلی قرار دهید، بازوها باید به موازات ستون فقرات قرار گیرند و سپس ارتفاع را در راحت ترین حالت ممکن برای دست های تان تنظیم کنید.

2. انحنای پشتی صندلی

تنظیم انحنای پشتی صندلی اداری

انحنا یا خمیدگی پشتی صندلی می بایست با قوس ستون فقرات هماهنگ باشد و احساس ناراحتی ایجاد نکند، و هم چنین نباید نیازی به جلو و عقب رفتن برای احساس راحتی حس شود. نکته بعدی این که: چنانچه امکان تغییر انحنا پشتی صندلی وجود ندارد، از پشتی‌ های مخصوص صندلی استفاده کنید.

3. ارتفاع تکیه گاه صندلی

تنظیم ارتفاع تکیه گاه صندلی اداری

اول اینکه اگر صندلی شما، قابلیت تنظیم ارتفاع پشتی را ندارد، از پشتی‌های مخصوص که بر روی قسمت تکیه‌گاه بسته می‌شوند استفاده کنید. و اگر صندلی تان این قابلیت را دارد: روی صندلی بنشینید، سپس پشتی آن را بالا و پایین کنید تا زمانی که انحنای تکیه گاه صندلی روی گودی ستون فقرات شما قرار گیرد.

4. ارتفاع مناسب صندلی

تنظیم کردن صندلی اداری

صندلی شما نباید خیلی کوتاه و یا خیلی بلند باشد، در غیر این صورت شما همیشه با مشکل خستگی شانه ها و درد گردن رو به رو می شوید، اکثر صندلی ها قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند، روی صندلی خود بنشینید، فاصله میز و صندلی را طبق نظرتان تنظیم کنید و بعد هم دست های تان را روی میز قرار دهید.

تنظیمات ارتفاع صندلی اداری

اگر ارنج شما پایین تر از میز قرار گیرد به این معنی است که ارتفاع صندلی شما کم است و اگر آرنج تان بالاتر از سطح میز قرار گیرد به این معنی است که ارتفاع صندلی زیاد است، شما باید صندلی را را طوری تنظیم کنید که ارتفاع آرنج با سطح میز یکسان باشد و دستان شما احساس راحتی کنند.

تنظیم کردن صندلی اداری

شما عزیزان می توانید برای خرید انواع صندلی اداری با مناسب ترین قیمت ها از فروشگاه ما دیدن کنید، برای خرید روی متن رنگی کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید