خمیر بازی چیست و بازی با آن چه فوایدی برای کودکان دارد؟

0
18263

خمیر بازی چیست ؟ بازی با خمیر چه فایده هایی برای کودکان ما دارد؟ امروز می خواهیم در مورد تاثیر خمیر بازی در رشد فکری کودکان صحبت کنیم. این وسیله یکی از علاقه مندی های کودکان و خردسالان است که با بازی با آن تخیلات و احساسات خود را بروز می دهند. می توان گفت این اسباب بازی نرم، وسیله ای است که کودک آن را ورز می دهد و از آن سو، خمیر بازی هم ذهن کودک را ورز داده و باعث رشد آن می شود.

خمیر بازی چیست و چگونه کشف شد؟

خمیر بازی چیست ؟ خمیر بازی وسیله است که برای اولین بار در آمریکا کشف شد که از آن برای تمیز کردن کاغذ دیواری استفاده میشد. در سال 1950 به عنوان وسیله ای برای سرگرمی کودکان بدل شد که با سرعت وارد بازار و دنیای کودکان شد.

خمیر بازی چیست

کودکان دنیای خود را دارند، دنیایی پر از رنگ ها و فعالیت ها و همیشه در حال بازی هستند که این بازی کردن به رشد آن ها از هر لحاظ کمک می کند و آن ها قادر خواهند بود هر طور که خودشان بخواهند با خمیر بازی، بازی کنند چون بازی با آن هیچ استاندارد خاصی ندارد و کودک آزاد است.

خمیر بازی چه نقشی در بازی کودکان دارد؟

خمیر بازی بر خلاف اسباب بازی های دیگر که به طور معمول برای کودکان ساخته می شوند بسیار مفید هستند از آنجایی که کودک هر طور بخواهد با آن بازی می کند و تمام کنترل بازی در دست کودک است. هم چنین خمیر بازی در بهبود کودکانی که بیش فعالی دارند بسیار موثر می باشد.

خمیر بازی چه نقشی در بازی کودکان دارد؟

تاثیر خمیر بازی این چنین است که: کودک به وسیله بازی با آن خشم و هیجان اش با مشت زدن و هم چنین ورز دادن تخلیه می کند و در نتیجه به تخلیه و آرامش ذهنی می رسد. خمیر بازی باعث رشد فکری و ذهنی کودک می شود انگشتان دست کودک نیز با بازی با آن ورزیده تر شده و کودک کنترل بهتری نسبت به حرکت انگشتان اش پیدا می کند.

روش استاندارد بازی با خمیر چیست؟

روش استاندارد بازی با خمیر چیست؟

وقتی کودک می خواهد برای اولین بار از خمیر بازی استفاده کند و بازی کردن را شروع کند سعی کنید هیچ استانداردی برای اون تعیین نکنید و به اون نگویید که چگونه باید بازی کند.

روش استاندارد بازی با خمیر

و در آخر کلام هم به شما می گوییم: خمیر بازی وسیله ایست که کودک با آن بازی می کند و بر خلاف اسباب بازی های دیگر است که اسباب بازی، پلی می کند و کودک هم تماشایش می کند.

تیمیس امروز 2 پیشنهاد برای والدین دارد:

ما دو پیشنهاد برای خرید خمیر بازی خوب و استاندارد برای شما داریم که می توانید با هزینه مناسب آنها را درب منزل تان تحویل بگیرید:

1 خمیر بازی 10 رنگ مقوائی آریا

خرید خمیر بازی آریا

برای خرید این خمیر بازی آریا با قیمت (4.800) تومان کلیک کنید.

2 خمیر بازی کیلویی آریا

برای خرید این خمیر بازی برند آریا با قیمت (35.750) تومان کلیک کنید.

خمیر بازی چیست و بازی با آن چه فوایدی برای کودکان دارد؟

حال که با فواید خمیر بازی آشنا شدید در صورت تمایل می توانید از تمام مدل های خمیر بازی فروشگاه ما نیز دیدن فرمایید. ما بهترین کیفیت ها را با به صرفه ترین قیمت به شما ارائه می دهیم، برای ورود به فروشکاه و دیدن محصولات ما روی کلمه رنگی مورد نظرتان کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید