بهترین خواص چای سیاه برای بدن

0
3522

امروز درباره خواص چای سیاه این نوشیدنی گرم و خوشمزه صحبت می کنیم. چای سیاه در کشور ما طرفداران بسیاری دارد، این نوشیدنی حتی در چله تابستان هم توسط هموطنان عزیز مصرف می شود، اگر شما نیز یک چای خور حرفه ای هستید در ادامه با تیمیس همراه باشید تا خواص نوشیدنی مورد علاقه تان را به شما بگوییم.

چای سیاه شادی آور است

فقط یک فنجان چای سیاه می تواند روحیه شما را قوی تر کند، خواب آلودگی صبح گاهی تان را از بین ببرد، و هم چنین اگر عصبانی یا بی حوصله شده اید یک استکان چای قرمز و با کیفیت میل کنید تا خودتان شاهد تاثیر اعجاب انگیزش باشید.

چای سیاه بریدگی ها را ترمیم می کند

از دیگر خواص چای سیاه دارا بودن ماده ای به نام تانین است، این ماده علاوه بر این که جلوی خونریزی را می گیرد به تسریع روند بهبود زخم ها نیز یاری می رساند.

برگ چای سیاه

برگ چای

چای سیاه سیستم ایمنی بدن تان را قوی می کند

محققان چندی پیش با آزمایش هایی درباره خواص گیاهان دارویی به این حقیقت دست پیدا کردند که: اگر یک چای با کیفیت 5 دقیقه خوب دم بکشد قدرت آنتی اکسیدانی پیدا می کند که از معروف ترین میوه جات ها هم پرقدرت تر است.

بهترین خواص چای سیاه برای بدن

بهترین خواص چای سیاه برای سلامتی

چای سیاه خطر سکته و دیابت را کاهش می دهد

دانشمندان طی یک تحقیق دریافتند که: ساکنین سالخورده در یک منطقه از نواحی دریای مدیترانه که روزانه حداقل یک و نیم فنجان چای سیاه مصرف می کردند، نسبت به سایر افراد 70 درصد کمتر در معرض خطر سکته مغزی و دیابت نوع 2 بودند.

چای سیاه ضد استرس است 

از دیگر خواص چای سیاه، می توانیم غلبه بر استرس را بیان کنیم، اسید آمینه‌ی ال‌ تیاتین موجود در چای سیاه ترشح هورمون کورتیزول که یک هورمون استرس زا است را کاهش می دهد و استرش شما را به شدت کم می کند.

خواص چای سیاه برای بدن

اما مصرف هر چیزی اگر با افراط همراه باشد زیان آور است، این نکته را به خاطر بسپارید که در مصرف هر چیز اعتدال را رعایت کنید، توصیه ما برای شما روزانه حداکثر 6 استکان چای است زیرا که مصرف بیش از حد این نوشیدنی مفید هم ممکن است با ضررهایی همراه باشد.

خواص چای سیاه

صبر کنید! هنوز تمام نشده!

حال که با خواص بی نظیر چای سیاه آشنا شدیم، به شما پیشنهاد می کنیم که بهترین و با کیفیت ترین دم نوش ها را با بهترین قیمت برای خودتان تهیه کنید، از چای سیاه گرفته تا بابونه، تمام دم نوش های مفید را می توانید از فروشگاه ما تهیه کنید، برای دیدن چای و دم نوش های ما متن رنگی را کلیک و یا لمس کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید