دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت | چینش مبلمان اتاق مدیر

0
2465
امروز درباره بایدها و نبایدهای دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت صحبت می کنیم. این اتاق معرف مرکزی شما و کسب و کارتان است، اتاق مدیریت معمولا در انتهای محیط اداره و با مرکز آن قرار دارد، زیرا که مدیریت هسته مرکزی یک اداره یا شرکت می باشد. مثلا:  اتاق مدیر نمی تواند در ورودی شرکت یا اداره در نظر گرفته شود زیرا که این مکان مربوط به هدایت کننده و پذیرش اداره است.

دکور دفتر مدیریت

از مکان اتاق که بگذریم به دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت می رسیم. دکور اتاق پرستیژ مدیریتی شما را به مراجعه کننده نشان می دهد. افراد ابتدا محیط را می بینند و بعد مدیر. اتاق بهتر است در مرکز باشد یا اگر شرکت چند طبقه است، در بالاترین طبقه در نظر گرفته شود. از ورودی اتاق شروع می کنیم:

دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت

ورودی اتاق مدیریت باید پذیرا و دعوت کننده باشد، نه اینکه خیلی سنگین با زننده جلوه کند. مراجعه کننده وقتی وارد اتاق مدیر می شود وارد قلب شرکت شده است، پس باید همه چیز را به دقت در نظر بگیرید تا مرکزیت شرکت شما عالی باشد. در مرحله دوم به میز مدیریت و آقای مدیر می رسیم. خودتان را به جای مراجعه کننده فرض کنید، درب اتاق را باز می کنید و اولین چیزی که انتظار دیدن اش را دارید شخص مدیر و رئیس شرکت می باشد.
پس میز مدیریتی باید وسط اتاق و نزدیک به دیوار انتهایی باشد، این نکته را در نظر بگیرید که: نباید بیش از حد به دیوار نزدیک باشید. در مرحله بعد و برخورد سوم، به آقای مدیر می رسیم. شما میزبان هستید، پس میهمان دار، متین و شنونده باشید. برای تلقین بیشتر از مبل های راحتی با رنگ های ترجیحا خنثی استفاده کنید. مبل های راحتی را جلوی میزتان قرار دهید، اگر میهمانان شما چندین نفر هستند و مبل های شما جواب گوی آنها نیستند می توانید از میز کنفرانس در اتاق تان استفاده کنید.

میز کنفرانس که مربوط به جلسات شما است را کنار دیوار و در حاشیه قرار دهید زیرا که همیشه جلسه ندارید و لزومی ندارد تا این میز وسط اتاق و در مرکز توجه باشد. وقتی میهمانان شما وارد شدند، مثل یک میزبان خوب و محترم آنها را به سمت میز کنفرانس هدایت کنید و خودتان هم در جایگاه میزبان و مدیر بنشینید.

همیشه روی میزتان، قندان و ظروف شیشه ای مملو از شکلات و هم چنین دستمال کاغذی داشته باشید، میز کنفرانس نباید خشک و بی روح باشد. میز کار شما که در خط میانی اتاق قرار دارد باید کاریزماتیک باشد ( به چشم بیاید ) البته این به این معنی نیست که خودتان را به خرج بیاندازید و گران ترین و لوکس ترین را خریداری کنید. بلکه این اتاق شماست که تعیین می کند اطراف بیشتر دیده شوند با میز شما، بنابراین تا حد امکان اتاق ساده اما منظمی داشته باشید تا توجه کانونی به سمت میز و آقای مدیر باشد.

در مورد لوازم دیگر دفتر کار نیز:

فایل های اداری، کتابخانه، گل و گیاه و تابلوهای روی دیوار، اتاق تان را رسمی تر و کامل تر نشان می دهند. دقت کنید که در مرحله اول رنگ ها تا حد امکان یکنواخت باشند، فقط رنگ میز مدیر است که باید تیره تر و یا روشن تر باشد. در کتاب خانه تان از انواع کتاب ها استفاده کنید. جدای از کتاب های مربوط به کارتان، از کتاب های مورد علاقه خودتان هم استفاده کنید. ( البته کتاب هایی که واقعا خوانده اید ) با این کار خودتان را بیشتر معرفی می کنید.
در کتاب خانه وسایل دکوری قرار ندهید، کتاب خانه مخصوص کتاب است. البته خیلی ها این کار را می کنند اما نکته مهم این جا است که: مهم نیست همه چه کار می کنند، اصول باید حفظ شوند. اگر افتخارات غیر کاری هم دارید، مثلا: کاپ یا مدال قهرمانی، آنها را در کمد شیشه ای جداگانه و در حاشیه اتاق قرار دهید نه در کتاب خانه تان، امیدواریم راهنمایی های امروز تیمیس برای تان مفید واقع شود.

دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت

برای خرید انواع مبلمان اداری و یا اطلاع از قیمت های روز، می توانید از فروشگاه تیمیس هم بازدید کنید. ما برترین ها را با برترین قیمت ها، خدمات ارسالی و پس از فروش به شما ارائه می دهیم. برای ورود به مسیرهای فروشگاه روی لینک های زیر کلیک کنید تا به مسیرهای فروشگاه هدایت شوید.

ورود به بخش میزهای مدیریتی

ورود به بخش کتابخانه ها

ورود به بخش فایل های اداری

ورود به بخش ملزومات برای پذیرایی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید