راهنمای خرید میز تحریر کودک | میز تحریر مناسب برای کودک و نوجوان

1
3564

امروز یک راهنمای خرید میز تحریر کودک را آماده کرده ایم. در عصر امروزی میز تحریر برای کودکان و نوجوانان یکی از وسایل ضروری به شمار می رود، البته ما در زمان تحصیل در دوران کودکی و نوجوانی روی فرش دفتر و کتاب مان را پهن می کردیم، اما امروزه وسایل تحریر گستردگی زیادی پیدا کرده اند و خرید آنها هم ضربه ای به بودجه والدین نمی زند. در ادامه همراه با تیمیس با این راهنما آشنا می شویم.

اولین نکته در خرید میز تحریر کودک این است که: باید استحکام میز را بسنجید، میز تحریر کودک نباید زیاد از حد فانتزی و ضعیف باشد. کودکان بازیگوش هستند، این اقتضای سن آنها است و حتی با میز خود نیز ممکن است بازی کنند، میزی که قصد خرید اش را دارید با مستحکم و در عین حال سبک و بی خطر باشد.

میز تحریر کودک

دومین نکته این است که: میز تحریر نباید لبه های تیز داشته باشد، این نکته به شدت مهم است. لبه های میز کودک باید خمیده و نرم باشند، شما باید لبه های میزهای را لمس کنید و از امنیت آن مطمئن شوید، همان طور که در بالا هم گفتیم، بچه ها بازیگوش هستند و باید احتمال بدهیم که شاید اطراف میز زمین بخورند، پس در مرحله دوم رعایت این نکته الزامی است.

میز تحریر فانتزی برای کودکان

نکته سوم این است که: باید متناسب با فضایی که در نظر دارید میز کودک تان را تهیه کنید، به اتاق کودک تان یا بخشی از خانه که برای کودک تان در نظر گرفته اید نگاهی بیاندازید و ببینید باید چه میزی و در چه سایزی را تهیه کنید، این کار را از قبل انجام دهید چون وقتی برای خرید اقدام می کنید، اینقدر مدل های گوناگون می بینید که ممکن است گیج شوید.

میز تحریر کودک فانتزی

نکته چهارم ارتفاع میز: ارتفاع میز باید به گونه ای باش که وقتی کودک تان دستش را روی میز بگذارد میز و آرنج کودک در یک خط قرار گیرند، سعی نکنید با ارتفاع صندلی این فاصله را تنظیم کنید چرا که آن وقت پاهای کودک اذیت می شوند، در مورد پاها هم: کف پای کودک باید روی زمین باشد و زانوی کودک هم در زاویه 90 قرار گیرد.

نکته پنجم: در پرداخت هزینه زیاد سختی به خرج ندهید و مقاومت نکنید، شما قرار نیست هر ماه یک میز تهیه کنید، کمی بیشتر پول خرج کنید و میز بهتری را بخرید تا فرزندتان در نهایت آرامش تکالیف اش را انجام دهد، اگر میز کودک را اذیت کند او از انجام صحیح تکالیف خود سر باز می زند و به مرور از این کار زده می شود، پس سعی کنید نکات تیمیس را مد نظر قرار دهید.

راهنمای خرید میز تحریر کودک

صبر کنید! هنوز تمام نشده! تیمیس 2 پیشنهاد عالی برای شما دارد.

میز تحریر کودک وانیا

برای مشاهده مشخصات، قیمت و خرید میز تحریر وانیا مخصوص کودکان کلیک کنید.

میز تحریر کودک آذران تحریرات

برای مشاهده مشخصات، قیمت و خرید میز تحریر آذران تحریرات مخصوص کودکان کلیک کنید.

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید