زونکن هایی که در خانه به آنها نیاز داریم

0
1803

بله درست شنیدید! زونکن خانگی یکی از نیازهای اصلی هر خانه ای است. همانطور که خودتان هم می دانید، وظیفه زونکن بایگانی و دسته بندی مدارک و به طور خلاصه کاغذ های مهم ما است. به جای استفاده از کشو و کمد، چند زونکن خوب و مناسب تهیه کنید تا همیشه مدارک و اسناد مهمی که در خانه دارید مشخص و دسته بندی شده باشد. در ادامه مقاله امروزمان، بیشتر صحبت می کنیم.

زونکن قبض ها ( مدارک مالی )

رسیدها و قبض های تان مانند: رسید شارژ ساختمان، رسید پرداخت مالیات و رسید پرداخت انواع قبض ها را دسته بندی کنید و بایگانی کنید، شما هم چنین می توانید با برچسب های رنگی دسته بندی ها را مشخص کنید.

دسته بندی مدارک مالی

فاکتورها و ضمانت نامه ها

فاکتورهای خرید کالا، ضمانت نامه های وسایل تان، و دفترچه های راهنمای لوازم تان را دسته بندی کنید. هم چنین می توانید آدرس های مهم و اطلاعاتی از این دست را نیز بایگانی کنید.

دسته بندی فاکتورها

مدارک هویتی و اسناد مهم

مدارک مهم خودتان نظیر: کارت هویتی، پاسپورت، اسناد خانه و ماشین، عقد نامه، دفترچه بیمه، اجاره نامه ها و… را دسته بندی کنید و در یک جای امن در خانه تان از آن نگهداری کنید تا هر وقت به مدارک مهم تان نیاز داشتید دسترسی سریع و راحت به آنها را داشته باشید.

دسته بندی اسناد و مدارک مهم

زونکن هایی که در خانه به آنها نیاز داریم

تیمیس ارائه دهنده انواع ملزومات خاص بایگانی و تمامی ملزومات اداری با بهترین قیمت ها و مناسب ترین خدمات ارسالی می باشد. شما می توانید برای تهیه انواع زونکن از فروشگاه تیمیس دیدن کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید