لیست لوازم تحریر دانشجویی

0
19621

در این مقاله لیست لوازم تحریر دانشجویی را در اختیار شما قرار می دهیم. هر ساله تعداد زیادی از جوانان برای ادامه تحصیل وارد دانشگاه ها می شوند، همانطور که می دانید ورود به هر سازمانی نیازمند به یکسری پیش نیازها است، ورود به دانشگاه هم پیش نیازهایی را به دنبال دارد که شاید خیلی ها از آن بی خبر باشند. یکی از این ملزمات تهیه لوازم تحریر دانشجویی است.

کلیه لوازم مورد نیاز یک دانشجو

برای ورود به دانشگاه اول از همه یک به یک کیف نیاز دارید، سپس کتاب ها و جزوات مربوط که در کتاب فروشی ها تهیه می کنید و بعد هم نوبت می رسد به لیست لوازم تحریر دانشجویی.

1= کیف دانشجویی

2= خودکار، مداد و یا اتود، پاک کن

3= برگه های خط دار برای یادداشت و جزوه

4= دفتر با برگ بالا برای نوشتن جزوه

5= کلاسور

6= کاغذ کلاسور ( کاغذ سوراخ دار مخصوص )

7= ماژیک هایلایت ( ماژیک با نوک پهن برای هایلایت متون مهم )

8= گیره کاغذ برای وصل کردن موقت کاغذهای مهم

1= کیف دانشجویی

بعضی کوله را ترجیح می دهند، بعضی کیف های معمولی و یا رسمی و خیلی خا هم طرفدار کیف های اسپرت هستند، در ادامه چند مدل کیف دانشجویی را می بینیم.

کیف دانشجویی ساده

کیف دانشجویی ساده پسرانه

کیف دانشجویی ساده دخترانه

کیف دانشجویی اسپرت

کیف دانشجویی اسپرت پسرانه

کیف دانشجویی اسپرت دخترانه

کیف دانشجویی رسمی

کیف دانشجویی رسمی مردانه

کیف دانشجویی رسمی دخترانه

2= خودکار و مداد

در کل دوران تحصیلی، خودکار و مداد از دوستان صمیمی محسوب می شوند، کسانی که تند می نویسند از خودکارهای روان و یا روان نویس استفاده کنند و افرادی که کند و با دقت می نویسند هم از خودکارهایی با جوهر غلیظ و سفت مثل خودکار مارک بیک استفاده کنند.

تهیه خودکار و مداد دانشجویی

3= برگه های خط دار

برای کسب علم هر کجا که باشیم باید چند دفتر و همچنین چندین برگه یادداشت همراه داشته باشیم تا یادداشت ها را به خوبی دسته بندی کنیم و بهتر و آسان تر اطلاعات دریافتی را ثبت کنیم.

برگه خط دار

4= دفتر با تعداد برگ بالا

حجم آموزه های دانشگاهی گه گاه خیلی زیاد است، و برای ثبت آنها نیازمند یک دفتر با تعداد برگ بالا و با کیفیت هستید، البته شاید هم در ترم های بعدی بخواهید جزوه های ثبت شده تان را به کسی قرض بدهید، پس در انتخاب دفترتان دقت کنید.

دفتر دانشجویی

5= کلاسور دانشجویی

چند مدل از کلاسورهای دانشجویی را می بینیم.

کلاسور طرح دار دانشجویی

کلاسور دانشجویی

6= ماژیک هایلایت

ماژیک هایلایت مخصوص علامت زدن جملات مهم در کتاب ها و جزوات است، می توانید از رنگ های روشن استفاده کنید تا چشم های تان اذیت نشود.

لیست لوازم تحریر دانشجویی

ماژیک هایلایت

لیست لوازم تحریر دانشجویی

شما عزیزان می توانید برای تهیه لوازم تحریر دانشجویی از فروشگاه اینترنتی تیمیس نیز دیدن کنید و در صورت تمایل با مناسب ترین قیمت اقلام مورد نیازتان را خریداری کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید