آشنایی با مبلمان اداری و ملزومات آن

0
3661

در این مقاله راجع به مبلمان اداری صحبت می کنیم. اول از این جا شروع کنیم که مبلمانِ اداری چه معنایی دارد و هم چنین شامل چه وسیله هایی می شود. در حقیقت مبلمان اداری به معنای یک مجموعه از میز و صندلی هایی می شود که برای کار کردن در فضای اداری به آنها احتیاج داریم، از میز مدیریتی گرفته تا صندلی های سالن کنفرانس، زیر شاخه های مبلمانِ اداری هستند.

مبلمان اداری

مبلمان اداری کمی پیچیده تر از مبلمان خانگی است، به این صورت که در این مورد ما در هر قسمت یک نوع چینش داریم، به عنوان مثال میز و صندلی هایی که در اتاق مدیریت است باید با بقیه قسمت های شرکت فرق داشته باشد و هر بخش از شرکت ما وسایل مربوط و خاص خود را دارد، یا مثلا: وسایل اتاق حسابدار با مدیر و بقیه کارکنان تفاوت دارد اما جزئی از مبلمانِ اداری محسوب می شود.

مبلمان اداری اتاق مدیریتی

البته این را نیز بگوییم که: مبلمانِ اداری شامل فضاهای عمومی هم می شود، مثل: آموزشگاه ها، مدرسه ها، فرودگاه ها و بانک ها. در این سازمان ها هم وسایل به کار گرفته شده ( مثل صندلی ها، فایل ها، کتابخانه ها، و ویترین ها) در لیست مبلمان اداریِ قرار می گیرند.

مبلمان اداری فضای منشی

آشنایی با واژه مبلمان اداری و زیر شاخه های آن

نمونه هایی از زیر مجموعه های مبلمانِ اداری

در ادامه چند نمونه از وسایلی که در زیر شاخه مبلمانِ اداری قرار دارند را به شما معرفی می کنیم تا اگر هنوز هم به طور کامل واژه مبلمانِ اداری را درک نکرده اید، بتوانید بیشتر و بهتر با آن آشنا شوید.

= انواع میز اداری (از مدیریتی گرفته تا میز کنفرانس و پذیرایی)

= انواع صندلی و مبل اداری

= انواع فایل و کتابخانه

= ویترین ها

آشنایی با مبلمان اداری

حال که با واژه مبلمانِ اداری آشنا شدید و اگر قصد تهیه و خرید مبلمان اداری را دارید، می توانید وارد فروشگاه ما شوید و از محصولات ما دیدن کنید، تیمیس ارائه دهنده کلیه مجموعه مبلمانِ اداری می باشد. شما می توانید بهترین کیفیت ها را با به صرفه ترین قیمت ها از فروشگاه تیمیس تهیه کنید. برای ورود به فروشگاه و بازدید از محصولات ما روی کلمه رنگی کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید