برند و محصولات آذران تحریرات

1
2047

در این مقاله به معرفی و بررسی محصولات آذران تحریرات می پردازیم، این برند نام آشنا به دلیل محصولات با کیفیت در ایران شناخته می شود، شرکت آذران تحریرات کار خود را از سال 1352 در شهر صنعتی تبریز آغاز کرد. این برند در کار خود را با تولید نوشت افزارها آغاز کرد و سپس به تولید لوازم تحریر و ملزومات اداری نیز روی آورد و قدم تازه ای در تولید این محصولات برداشت.

شرکت آذران تحریرات تبریز

در حقیقت این محصولات آذران تحریرات از سال 1379 کلید خورد و این شرکت صندلی های نیمه پلاستیکی با پایه های فلزی و استاتیکی، صندلی های نشکن، انعطاف پذیر و چند منظوره در تیپ های: اداری، انتظار، آموزشی، ورزشی و پزشکی را برای بسیاری از مراکز و نهاد های بزرگ دولتی، دانشگاهی، آموزشی و فرهنگی کشور، تحت پوشش محصولات، خود قرار داد.

شرکت آذران تحریرات از سال 1382 قدم خود را فراتر از مرزها گذاشت و هم اکنون هم صادرات گسترده ای به کشورهای منطقه از جمله: امارات، افغانستان، روسیه، ارمنستان، ترکیه، ترکمنستان، آذربایجان، قرقیزستان، عراق و روسیه دارد. در ادامه با محصولات آذران تحریرات، این برند موفق و پیشگام ایرانی آشنا می شویم.

صندلی پاسارگاد آذران تحریرات

برای خرید صندلی پاسارگاد کلیک کنید.

صندلی فلورا آذران تحریرات

برای خرید صندلی فلورا کلیک کنید

صندلی انتظار فلورا آذران تحریرات

برای خرید صندلی انتظار فلورا کلیک کنید

زیر کیسی ( جای کیس ) آذران تحریرات

زیر کیسی

برای خرید زیر کیسی آذران تحریرات کلیک کنید

صندلی غذا خوری کودک آذران تحریرات

صندلی کودک

برای خرید صندلی کودک آذران تحریرات کلیک کنید

میز و صندلی تحریر کودک آذران تحریرات معروف به بانی تویز

برای خرید میز تحریر کودک آذران تحریرات کلیک کنید

محصولات شرکت آذران تحریرات تبریز

شما عزیزان هم چنین می توانید برای خرید کلیه محصولات شرکت آذران تحریرات  از جمله لوازم اداری ، انواع صندلی ها ، لوازم التحریر ،  لوازم کودک و غیره با مناسب ترین قیمت ها از فروشگاه تیمیس دیدن کنید.

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید