معرفی انواع دفتر پاپکو | دفترهای تحریر برند ایرانی پاپکو

0
6969

در این مقاله به معرفی انواع دفتر پاپکو می پردازیم. البته قبلا و در مقاله ای جداگانه از 0 تا 100 راجع به این برند محبوب و محصولات اش صحبت کرده ایم، که می توانید با مراجعه به بالای صفحه و در قسمت > دانستنی های حرفه ای > برندها، آن را مطالعه کنید اما امروز اختصاصی درباره دفترهای تحریر پاپکو و انواع مختلف آنها صحبت می کنیم، با تیمیس همراه باشید.

دفترهای برند پاپکو

برند پاپکو یکی از محبوب ترین ها در زمینه لوازم تحریر و نوشت افزار است، این برند یکی از پرچم داران در تولید داخلی و برندهای لاکچری ملی محسوب می شود. انواع دفترهای پاپکو از سایز: a7 تا a4 تولید می شوند که نشان می دهد این شرکت در تمام سایزهای استاندارد محصولات را تولید می کند.

سایز بندی های دفتر پاپکو

البته سایزهای a7 و a6 در دسته بندی دفترچه ها که مخصوص یادداشت ها و استاتوس ها هستند قرار می گیرند، برند پاپکو از تنوع محصولات بالا در این زمینه برخوردار می باشد و شما می توانید انواع طرح ها و سایزها را در تولیدات این برند مشاهده کنید و طبق باب میل خودتان دفتر تحریر مورد نظرتان را تهیه کنید.

خرید اینترنتی انواع دفتر پاپکو در فروشگاه تیمیس

فروشگاه تیمیس امروز سه پیشنهاد عالی برای شما دارد. اگر مایل به خرید اینترنتی انواع دفترهای برند پاپکو هستید، ما امروز چند محصول محبوب و برتر را به شما پیشنهاد می کنیم! تیمیس برترین ها و محبوب ترین ها را با به صرفه ترین قیمت و خدمات ارسالی به شما مشتری عزیز ارائه می دهد.

دفتر کلاسوری 100 برگ پاپکو (17.500) تومان

برای ورود به فروشگاه و خرید این دفتر کلاسوری پاپکو کلیک کنید.

دفتر 100 برگ مات فارسی و انگلیسی پاپکو (8.850) تومان

برای ورود به فروشگاه و خرید این دفتر 100 برگ مات پاپکو کلیک کنید.

دفتر دکمه دار 80 برگ پاپکو (12.100) تومان

برای ورود به فروشگاه و خرید این دفتر 80 برگ پاپکو پاپکو کلیک کنید. و برای دیدن تمامی دفترها و دفترچه های تحریر برند پاپکو اینجا کلیک کنید.

معرفی و خرید انواع دفتر پاپکو

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید