معرفی انواع میز اداری + نکات مهم در انتخاب میز و صندلی اداری

0
2070

در این مقاله به معرفی انواع میز اداری و هم چنین مرور نکات مهم در انتخاب میز و صندلی اداری می پردازیم. اگر قصد تاسیس یک دفتر یا شرکت را دارید، و یا اینکه می خواهید دکوراسیون دفتر کارتان را عوض کنید می بایست با انواع میز اداری و صندلی اداری آشنایی داشته باشید تا محصولی را تهیه کنید که علاوه بر زیبایی و کیفیت و عمر، راندمان کاری شما و کارمندان تان را هم کاهش ندهد.

ویژگی های یک میز اداری خوب چه چیزهایی هستند؟

اول این نکته را در نظر بگیرید که: میز شما باید با ماهیت شغل شما هماهنگ باشد. دوم اینکه وقتی پشت میز هستید راحت باشید و تمام آپشن های میزتان هم ( در حالت نشسته ) در دسترس شما باشند. در تست آخر شما باید کیفیت میز مورد نظرتان را تخمین بزنید. این کار بسیار اهمیت دارد چرا که شما برای خرید یا تعویض میز و صندلی قاعدتا هزینه های بالایی را هم متحمل می شوید و این امر ایجای می کند که حواس تان جمع باشد.

انواع میز اداری

گول فروشنده ها را نخورید، هر کسی برای فروش و کسب درآمد از محصولاتش تعریف و تمجید می کند و این خود شما هستید که باید با نگاه کردن به ضلع های میز، جنس به کار رفته در تولید آن و هم چنین آپشن هایی مثل کشوها و تعدادشان و هم چنین جای کیس و کامپیوتر ارزش تقریبی و کیفیت واقعی میز را حدس بزنید. در ضمن یکی دیگر از راه های محاسبه کیفیت، نگاه کردن به لولاها و پیچ های میز است.

انواع میز اداری

بر اساس صحبت های بالا، خرید و تهیه میز و صندلی از مهم ترین مراحل ایجاد یک دفتر یا شرکت است. حال از کجا بدانیم که هر عضو شرکت چه نوع میزی را نیاز دارد؟ به طور کلی میزهای اداری در دسته های زیر تقسیم بندی می شوند:

میز منشی (پذیرش) :

برای تهیه این میز ملاک اول زیبایی آن است، هر کسی که به دفتر شما مراجعه می کند در مرحله اول با این میز رو به رو می شود پس زیبایی میز و جلب توجه آن حرف اول را می زند.

میز کامپیوتر:

در هر دفتر یا شرکتی یک نمونه از این میز باید وجود داشته باشد، سطح پایین ترین دفاتر هم از کامپیوتر استفاده می کنند و برای کار با کامپیوتر نیاز به میز مخصوص آن دارید.

میز یو (U) شکل:

برای شغل ها چند منظوره طراحی شده است. کاربرد دیگر این میز استفاده گروهی است، اگر قرار است چند عضو شرکت شما، در حین کار کنار هم باشند میزهای یو شکل انتخاب خوبی هستند.

میز ال (L):

این میز هم در بخش پذیرش مورد استفاده قرار می گیرد، این میز برای دفاتری است که مراجعین زیادی دارند، طراحی خاص این میز فضای خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

ویژگی های صندلی اداری مناسب:

برای خرید یک صندلی خوب و کاربردی چند ملاک را مد نظرتان قرار دهید:
1 قابلیت تنظیم پشتی
2 قابلیت تنظیم ارتفاع
3 نرم بودن صندلی
4 قابلیت تنظیم دسته های صندلی
پشتی ضد تعریق، کارکنان شرکت شما در بیشتر وقت کاری شان نشسته اند، پس اگر صندلی راحتی لازم را نداشته باشد راندمان کاری افراد هم کاهش پیدا می کند.
در آخر نیز:

با انواع میز اداری و هم چنین ملاک های خرید آن آشنا شدیم، حال اگر قصد خرید میز و صندلی اداری را دارید یا می خواهید از قیمت های بازار با خبر شوید، می توانید با کلیک بر روی لینک های زیر وارد فروشگاه ما شوید و از محصولات ما دیدن کنید. تیمیس با چندین سال سابقه در زمینه طراحی و فروش انواع میز و صندلی اداری، بهترین ها را به شما ارائه می دهد.

ورود به بخش انواع میزهای اداری

ورود به بخش انواع صندلی های اداری

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید