معرفی برند پاپکو و محصولات این شرکت

0
17344
برند پاپکو یک برند ایرانی و فوق العاده موفق است، این شرکت کار خود را از سال 1363 آغاز کرده است. شرکت پاپکو در بازه بزرگی تولید محصول می کند، از کلاسور و زونکن گرفته تا خودکار و دفتر تحریر. این برند طرفداران بسیاری دارد و جالب است بدانید که خیلی ها هنوز هم فکر می کنند که برند پاپکو یک برند خارجی است.

تصویر ورودی شرکت پاپکو

تصویر ورودی شرکت پاپکو
نام اصلی این شرکت پارسا پلاستیک و نام تجاری این شرکت پاپکو می باشد. این شرکت سال هاست که محصولات با کیفیت ایرانی را در بازه: لوازم التحریر، مدیریت اسناد و مدارک تولید می کند، یکی از محصولات معروف این برند خودکار الوان می باشد، شرکت پاپکو به تازگی در زمینه تولید کیف، کوله پشتی و جامدادی هم کار خود را آغاز کرده است.

معرفی چند محصول از پاپکو

خودکار کلاسیک برند پاپکو

خودکار برند پاپکو

خودکار کلاسیک پاپکو، یک خودکار ارگونومیک و کلاسیک می باشد، طراحی این خودکار بی نظیر است، این نوشت افزار لاکچری 100 در 100 ایرانی می تواند یک هدیه خوب و معقول باشد.

کیف بیزینس پاپکو

کیف بیزینس پاپکو

برای خرید کیف بیزینس پاپکو کلیک کنید

خودکار الوان دیگر محصول شرکت ایرانی پاپکو

خودکار الوان پاپکو

خودکارهای الوان یکی از پرطرفدار ترین محصولات شرکت پاپکو هستند، این خودکارهای کاملا ایرانی، کیفیت جوهر و ساخت بدنه عالی دارند و به روان بودن شان شهرت دارند، این خودکارها را در هر فروشگاهی می توانید پیدا کنید.

کیف مدارک پاپکو

کیف مدارک پاپکو

برای خرید انواع کیف مدارک پاپکو کلیک کنید

دفتر و کلاسورهای پاپکو

دفتر کلاسوری پاپکو

دفتر پاپکو

یکی از قوی ترین بخش هایی که پاپکو در آن فعالیت دارد، بخش تولید دفتر و کلاسور است، همه ما در هر مقطع تحصیلی حداقل یک بار از دفتر یا کلاسورهای پاپکو استفاده کرده ایم، شما عزیزان می توانید انواع دفتر و کلاسور پاپکو را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی تیمیس تهیه کنید برای ورود و دیدن محصولات روی متن رنگی کلیک کنید.

برند پاپکو و محصولات این شرکت

فروش ویژه کلیه محصولات پاپکو papco با تخفیف پلکانی در فروشگاه اینترنتی تیمیس

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید