میز منشی در ادارات | چیدمان و کاربرد

0
2151

میز منشی در ادارات از این جهت حائز اهمیت است که منشی اولین فردی از شرکت شماست که با مشتری و هر آنکه وارد شرکت شما می شود ارتباط برقرار می کند و این امر باعث می شود مشتری، منشی را به عنوان نماینده ای از شرکت ببیند از این جهت، انتخاب میز منشی و نحوه قرار گیری آن در اداره مهم تلقی می شود.

در انتخاب میز منشی حساسیت به خرج دهید

میز منشی ال
میز منشی ال

برای خرید این میز اداری کلیک کنید

به دلایلی که در قسمت قبل مرور کردیم انتخاب میز منشی حساسیت بیشتری نسبت به میزهای دیگر در اداره می طلبد. میز های منشی در اقسام و انواع بسیار گوناگونی عرضه می شود که شما بر حسب سلیقه شخصی، کارایی، فضای عمومی شرکت و بر حسب نیاز خود آن را انتخاب می کنید. به دلیل مهم بودن این میز در ورودی شرکت، این میز اشکال گوناگونی دارد. با ما همراه باشید در انتخاب میز منشی مناسب.

انواع میز های منشی

میز های منشی انواع و اقسام بسیار گوناگونی دارند که در این بخش به چند نوع آن اشاره می کنیم:
در هتل ها و بیمارستان ها که معمولا مجتمع های بزرگی هستند و فضای زیادی جهت دکوراسیون ورودی دارند از میزهای گرد که تقریبا بزرگ هستند و در وسط طبقه قرار می گیرند استفاده می شود.

برای خرید این میز اداری کلیک کنید

در اداراتی که فضای ورودی کوچکتری دارند، از میزی کوچکتر هم استفاده می شود که برای جذب بیشتر افراد شکل آن گاهی ممکن است بسیار متفاوت باشد. در ادارات و شرکت ها بر اساس تعداد افرادی که مراجعه می کنند معمولا تعدادی صندلی نیز در نزدیکی میز منشی قرار می گیرند که به عنوان سالن انتظار نیز کارایی دارد.

میزی که شما انتخاب می کنید باید چگونه باشد؟

به اندازه ای که فضای ورودی شرکت شما بزرگ باشد، آزادی عمل بیشتری در نحوه چیدن دکوراسیون پیدا می کنید. فضای بزرگ، تعداد مراجعه کنندگان زیاد، وجود چند منشی در یک جا و پرستیژ بالای یک شرکت، میزی در وسط سالن می طلبد که به صورت دایره، مستطیل یا مربع باشد. این نوع میز منشی به دلیل استفاده همزمان چند منشی و اداره بهتر مراجعین، در این مکان ها بسیار کارآمد می باشند.

برای خرید این میز اداری کلیک کنید

 

فضای بزرگی که تعداد مراجعین کمی دارد نیاز به یک میز منشی زیبا، مدرن و جنس عالی دارد که کلاس کاری شرکت شما را بالا ببرد. اگر نیاز به این دارید که دسترسی مراجعان را از روی میز محدود کنید، از نوعی انتخاب کنید که مجهز به کاوری بلند در قسمت جلوی میز است.

و کلام آخر

اگر چه امروز در ارزیابی میز منشی آگاهی بیشتری پیدا کردیم اما میزی زیبا و مدرن که پرستیژ شرکت شما را بالا می برد بدون وجود یک منشی آگاه به مشتری مداری و کاردان، کارایی لازم را ندارد. پس همان گونه که در انتخاب میز دقت زیادی به عمل می آورید، این کار را در انتخاب منشی نیز به کار ببرید.

میز منشی در ادارات | چیدمان و کاربرد

شما عزیزان هم چنین می توانید از انواع میزهای اداری فروشگاه تیمیس دیدن فرمایید. تیمیس تولید کننده انواع میزهای اداری با مناسب ترین قیمت.

کارسفارشی نیز پذیرفته میشود

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید