میز نور چیست؟ | فواید و کاربردهای میز نور طراحی

0
8313
میز نور طراحی

میز نور طراحی یا میز نوری، یک میز کاری است که معمولا مورد استفاده دانشجویان هنر و معماری و البته مهندسین می باشد. این میز با نوردهی بالایی که دارد باعث دقت بیشتر در جزئیات نقاشی ها و یا نقشه ها برای ترسیم می شود. در این بخش با ما همراه باشید برای آشنایی بیشتر با میز نور طراحی:

میز نور چیست؟

میز نور، یک نوع میز است با ابعاد مختلف که سیستم نور پردازی بسیار قوی دارد تا بتوان به وسیله آن جزییاتی که با چشم غیر مسلح نمی توان دید را بر روی کاغذ مشاهده کرد. این سیستم در میز نور طراحی دارای نورپردازی فلوئورسنت است و صفحه ای هم که کاغذ کار شما بر روی آن قرار می گیرد، ضد خش می باشد. میز نور هم چنین دارای پایه ای قابل تنظیم برای ارتفاع است.

کلیدهای میز نور طراحی

پایه های این میز طوری طراحی و ساخته شده که بتوانند بیشترین مقاومت را در برابر لغزندگی بر روی زمین در حین کار داشته باشند. معمولا دو کلید، یکی برای تنظیم نور و دیگری برای خاموش و روشن کردن سیستم روشنایی صفحه میز در گوشه ای از میز وجود دارند. در ضمن، شیب صفحه میز نور نیز قابل تنظیم می باشد.

دیگر فواید و کاربردهای میز نور

میز نور طراحی

برای دیدن مشخصات و یا خرید این میز نور طراحی کلیک کنید

میز نور طراحی را به راحتی می توان با خود حمل و جا به جا کرد، پس در صورتی که گاهی کارتان در شرکت بیشتر طول می کشد ولی نمی توانید آنجا بمانید، می توانید به راحتی این میز را از شرکت به اتاق تان در خانه جا به جا کنید و ادامه کارتان در منزل انجام دهید. هم چنین به دلیل اینکه سیستم روشنایی این میز بسیار قوی است، صفحه روی آن را از نوع مات قرار می دهند تا باعث آسیب به چشم ها نشود.

کلام آخر:

با اینکه میز نور طراحی طوری ساخته شده است که کمترین آسیب را به بدن وارد کند، اما بیش از حد کار کردن با این میز هم می تواند به چشم تان آسیب وارد کند، بنابراین درحین کار، زمانی به استراحت چشم ها اختصاص دهید و سپس دوباره شروع به کار کنید.

میز نور چیست؟ | فواید و کاربردهای میز نور طراحی

شما هم چنین می توانید از میز های نور طراحی در ابعاد گوناگون فروشگاه تیمیس دیدن فرمایید. تیمیس ارئه دهنده برترین برندها با بهترین قیمت ها برای شما.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید