ویژگی های یک میز اداری مناسب

0
1379

میز اداری مناسب، یکی از مولفه های کلیدی تاسیس یک آفیس است. بسته به نوع کار شما و فضایی که در اختیار دارید و همچنین نوع فضای دفتر شما، انتخاب های زیادی پیش روی تان قرار می گیرد. بهتر است قبل از این که اقدام به خرید میز و مبلمان اداری کنید، کمی درباره ویژگی های یک میز اداری مناسب اطلاعاتی کسب کنید، در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد.

جنس و کیفیت ساخت

رایج ترین نوع میزهای اداری، میزهایی هستند که اصطلاحا میزهای صفحه ای نامیده می شوند. این نوع میزها معمولا از ام دی اف ساخته می شوند. البته بعضی هم از جنس نئوپان هستند که هم سبک تراند و هم قیمت کمتری دارند. شما باید متوجه جنس و عمر میزتان باشید و هم چنین با نگاهی دقیق به برش ها و اتصالات میز کیفیت ساخت آن را تخمین بزنید.

انواع میزهای اداری

میزهای اداری یا ( خطی ) هستند و یا اینکه به شکل ( L ) ساخته می شوند. همچنین از زیر مجموعه های میز اداری می توانیم به میز جلو مبل و میز عسلی نیز اشاره کنیم، میزها هر کدام نام مشخصی دارند و دسته بندی شده اند. همانند: میز کنفرانس، مدیریتی، کارمندی، کارگروهی، کارشناسی و کامپیوتری.

و در آخر

اگر کارهای کامپیوتری انجام می دهید، باید میز بزرگتری انتخاب کنید که فضای کافی برای وجود یک لپ تاپ و یا ال سی دی را داشته باشد. اگر با فایل های کاغذی بیشتر سروکار دارید، میزی با سطح جادار و مسطح انتخاب کنید که البته سطح آن لغزنده نباشد. و همچنین باید انعکاس نور را هم ضمیمه انتخاب تان کنید، اگر میز شما زیاد شفاف باشد انعکاس نور لامپ و اتاق باعث آزار چشم شما می شود.

انواع میزهای اداری

ویژگی های یک میز اداری مناسب

شما محترمان می توانید برای تهیه انواع میز اداری و ملزومات اداری با بهترین قیمت ها و خدمات ارسالی از فروشگاه ما دیدن کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید