چگونه میز کارمندی مناسب انتخاب کنیم؟

1
1142
در این مقاله می خواهیم نکات انتخاب میز کارمندی مناسب برای دفاتر یا شرکت ها را بررسی کنیم. اگر مدیر یک دفتر هستید و یا اینکه کارمند هستید و می خواهید میزتان را عوض کنید، اول از همه باید اطلاعات کافی را داشته باشید. میز شما تمام ساعات روز پیش روی شما است و جالب است بدانید که میزتان روی روحیه و راندمان کاری شما فوق العاده تاثیر گذار است. برای انتخاب میز کارمندی مناسب جدای از ارتفاع، جنس و قیمت نکات مهم دیگری هم هستند که باید بدانید.

اهمیت میز کارمندی:

خرید بهترین میز کارمندی

میز کارمندی یکی از ملزومات پایه در تمام دفاتر و شرکت ها می باشد، کارمندان یک سوم ساعات روز خود را پشت این میز سپری می کنند، در آن سو هم میزهای کارمندی تاثیر مستقیم بر روی دکوراسیون دفتر کار دارند. باز هم به خاطر داشته باشید که دکور و فضای دفتر کار می تواند کسل کننده و یا آرام بخش و یا هیجان انگیز باشد و این مساله رابطه مستقیم با روحیه کاری دارد.

چگونه یک میز کارمندی مناسب برای محیط کار انتخاب کنیم؟

اول از همه محیط را بررسی کنید، مدیر باید به تمام میزهای حاضر در فضای کاری احاطه داشته باشد. پس اول از تصویر سازی ذهنی شروع کنید وقتی نقشه چیدمان میزها را در ذهن خود و یا روی کاغذ طرح کردید نوبت به اولویت های خرید می رسد.

خرید میز کارمندی مناسب

اول اینکه: جنس میز باید مقاوم باشد، اگر بخواهید با کمترین بودجه برای خود یک دفتر راه اندازی کنید خیلی زود میزها به درجه تعویض یا تعمیر می رسند و هر روز متحمل خرج های جانبی می شوید، بنابراین برای تهیه میز کارمندی مناسب همیشه کیفیت را مد نظر قرار دهید.
نکته دوم: کارمندان شما با چه وسایلی کار می کنند؟ کامپیوتر؟ یا فقط با کاغذها و زونکن ها سروکار دارند؟ توجه داشته باشید که میز سطح و هم چنین آپشن های مناسب برای اجرای کار را داشته باشند. بنابراین ماهیت کار خود را نیز به خوبی بررسی کنید و نیازهای کاری را یادداشت کنید.

نکته سوم: اگر مراجعین شرکت شما قرار است رو به روی کارمندان بنشینند، باید سطح میز را بررسی کنید. در هنگام خرید میز خود را یک مشتری در شرکت خودتان در نظر بگیرید که قرار است رو به روی کارمندان بنشیند، نما و سطح میز را از دید مشتری و مراجعه کننده ببینید.
نکته چهارم: اگر کارمندان شما نیاز به آرشیو کاغذها، اسناد الکترونیکی و یا وسایل شخصی شان دارند، به کشوها و کمدهای میز هم توجه کنید تا برای آرشیو سازی نیاز به خرج های زیاد نداشته باشید، کشوها را چند بار امتحان کنید و درب های کمدهای میز را هم باز و بسته کنید، به ریل کشوها و میزان صدای شان و هم چنین لولای درب کمد های میز دقت کنید.

میز کارمندی را از کجا تهیه کنیم؟

شما می توانید با مراجعه به مراکز بزرگ فروش مبلمان هر نوع میزی که می خواهید را تهیه کنید، هم چنین می توانید خریدتان را به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام دهید و هزینه رفت و آمدتان را هم حذف کنید، اگر قصد خرید آنلاین میزهای اداری و یا بررسی قیمت های بازار را دارید می توانید از فروشگاه ما دیدن کنید. تیمیس یکی از بزرگترین عرضه کنندگان انواع ملزومات و مبلمان اداری می باشد، برای ورود به مسیرهای فروشگاه ما، روی لینک های زیر کلیک کنید تا وارد بخش مورد نظر شوید.

ورود به بخش انواع میزهای اداری ( میزهای کارمندی، مدیریتی، منشی، کنفرانس )

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید