نحوه چیدمان مبلمان اداری | اتاق مدیریت

0
3202
امروز درباره چیدمان مبلمان اداری صحبت می کنیم، سوژه این قسمت مبلمان اتاق مدیریت است. اول از این جا شروع کنیم: ظاهر هر چیزی در افکار انسان ها تاثیر دارد، این یک حقیقت است، و اگر می خواهید مدیر خوبی باشید اول باید ظاهر یک مدیر خوب را داشته باشید، در صورت رعایت صحیح این نکته آغازین تصویر مدیر بودن شما در ذهن مشتریان و کارمندان تان حک می شود.

ظاهر یک مدیر خوب

در مرحله بعدی، چنانچه شما مدیر یک شرکت هستید نگاه های زیادی به سمت شما است و شما الگوی یک مجموعه محسوب می شوید. بنابراین ظاهر شما از پوشش گرفته تا اتاق کارتان، باید مرتب آراسته و با تم یک مدیر باشد، تا کارمندان علاوه بر تبعیت از شما، تحت تاثیر ظاهر و رفتارتان هم قرار بگیرند و بتوانید به راحتی از پس مدیریت یک مجموعه برآیید.

ظاهر یک مدیر خوب

امروز برای شما پیشنهادهایی را در این حوزه داریم. در ابتدای کلام گفتیم: یک مدیر خوب باید ظاهر آراسته و مرتبی داشته باشد. از کت و شلوار شروع می کنیم: رنگ و مدلی را انتخاب کنید که تا حدودی با تم شرکت همخوانی داشته باشد. رنگ های معمول کت و شلوار اداری معمولا:

= مشکی

= طوسی

= سرمه ای

= خاکستری

و کرمی می باشد، که با توجه به فضای داخلی شرکت انتخاب می شود. در مرحله بعد می رسیم به چیدمان اتاق مدیریت. معمولا اتاق مدیریت در بالا ترین طبقه واقع می شود. این اتاق قلب تپنده شرکت محسوب می شود و در انتخاب آن باید دقت کافی به عمل اورد. به یاد داشته باشید که این اتاق باید در جایگاهی مناسب با نور رسانی بالا باشد که اهمیت آن به همه القا شود.

نحوه چیدمان مبلمان اداری

نحوه چیدمان مبلمان اداری ، استفاده از فضاهای اتاق مدیریتی بزرگ

اگر اتاق مورد نظر شما بزرگ است می توانید طوری از فضا استفاده کنید که ملزومات و مبلمان در یک اتاق جای داده شوند و فضا خالی نماند. به طور مثال می توانید میز مدیریت را در قسمتی گذاشته و در قسمتی به طور جداگانه از مبل های راحتی برای گپ های دوستانه و خودمانی استفاده نمایید. بسته به فضای اتاق حتی می توان میز کنفرانس هم در آن جای داد.

چیدمان مبلمان اداری ، استفاده از فضاهای اتاق مدیریتی کوچک

بسته به سلیقه خودتان می توانید این قسمت ها را با پارتیشن از هم جدا کرده یا به همان شکلی که هست از آن استفاده کنید. اگر اتاق شما کوچک است سعی کنید از فضا نهایت استفاده را ببرید و چیدن موارد اضافی اجتناب کنید. چیدمان را طوری طراحی کنید که کارایی بیشتری داشته باشند و اتاق بزرگتر به نظر برسد. با چیدن وسایل اضافی و ناکارآمد که برای دکور به کار می روند فضا را اشغال نکنید.

چیدمان مبلمان اداری اتاق کوچک

بهتر است چیدمان اتاق تان یکدست باشد. بدین صورت هماهنگی چشم نوازی در اتاق مدیریت شما به وجود می آید. می توانید صندلی مدیریت را از نوع ساده اما ارگونومیک انتخاب کنید. قرار گیری میز مدیریت باید طوری باشد که در مرکز توجه قرار گیرد و از سهم نور زیادی برخوردار باشد. بسته به نوع فعالیتی که شما دارید می توانید رنگ ها را انتخاب کنید.

اگر شرکت واردات و صادرات کالا دارید، می توانید در دکوراسیون از رنگ های خنثی استفاده کنید. اگر یک شرکت رسانه ای یا تبلیغاتی دارید می توانید از رنگ های تاکید کننده و تاثیر گذار استفاده کنید.

گیاهان مناسب اتاق مدیریتی

و در آخر نیز حتما سعی کنید گل های طبیعی در محل کارتان وجود داشته باشد، گل ها موجودات زنده هستند و وجودشان در چیدمان اتاق و تمام شرکت شما فضا را زنده تر نشان می دهد.

چیدمان مبلمان اداری | اتاق مدیریت

شما عزیزان می توانید برای تهیه انواع مبلمان اداری و هم چنین ملزومات و مبلمان اتاق مدیریتی از فروشگاه و محصولات ما دیدن کنید، تیمیس ارائه دهنده بهترین ها با بهترین قیمت ها می باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید