کوچک ترین پرینتر چندکاره جهان

0
1259
کوچک ترین پرینتر چندکاره جهان

در این مقاله کوچک ترین پرینتر چندکاره جهان را به شما معرفی می کنیم. این پرینتر کوچک و دوست داشتنی محصول شرکت بزرگ نام اچ پی HP می باشد. در دنیای امروز تقریبا در هر خانه ای یک دستگاه پرینتر ( چاپگر ) وجود دارد. در این میان این پرینتر های چند کاره هستند که در حال حاضر بیشترین هوادار را به خود اختصاص داده اند، این پرینتر کوچک هم در رده پرطرفدارها قرار گرفته است.

معرفی کوچک ترین پرینتر چندکاره جهان DeskJet 3755

کوچک ترین پرینتر جهان

این پرینتر محصول شرکت hp است و deskjet 3755 نام دقیق این پرینتر می باشد. رنگ آبی این دستگاه بسیار محبوب است و در ابعاد 40.2 در 45 در 26.3 سانتی متر cm به تولید می رسند. یکی از دلایل ساخت این پرینتر کوچک اشغال فضای کم توسط آن می باشد، زیرا اکثر پرینترها هم سنگین هستند و هم جای زیادی را اشغال می کنند.

پرینتر HP مدل deskjet 3755

نکته جالب دیگری که درباره این محصول کوچک شرکت اچ پی وجود دارد این است که، پرینتر deskjet 3755 کار اسکن را هم انجام می دهد، علاوه بر این پرینتر کوچک اچ پی قابلیت اتصال به وای فای wifi را نیز دارد و با توجه به قیمت پایینی که دارد می تواند گزینه خوبی برای خرید باشد، آخرین قیمت این محصول که در وب سایت رسمی شرکت HP اعلام شده 69.99 دلار می باشد.

نماهای کلی از پرینتر HP مدل deskjet 3755

نمایی از پرینتر اچ پی deskjet

نمای پشت از پرینتر اچ پی کوچک ترین پرینتر جهان

پرینتر اچ پی دسک جت

نمای رو به رو از پرینتر اچ پی

نمای بالا از پرینتر اچ پی

پرینتر اچ پی

کوچک ترین پرینتر چندکاره ساخت شرکت HP

هم چنین شما عزیزان می توانید برای خرید انواع دستگاه پرینتر از فروشگاه دیدن کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید