نحوه چیدمان وسایل روی میز کار

0
13818

امروز در مورد نحوه چیدمان وسایل روی میز کار صحبت می کنیم. تا به حال به این فکر کرده اید که چه می شود اگر هر صبح که از خواب بیدار می شوید ببینید میز کارتان مرتب است؟ و یا اینکه چه می شود تا همیشه نیاز به وقت گذاشتن برای قرار دادن هر چیز سرجایش نداشته باشید! در این مقاله از تیمیس نکاتی را می گوییم که با رعایت آن ها شما همواره یک میز مرتب خواهید داشت.

میزی مناسب با کارتان انتخاب کنید

نحوه چیدمان وسایل روی میز کار

در ابتدا سعی کنید میزی که انتخاب می کنید از هر نظر مناسب شما و کارتان باشد. میزتان باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا تمام لوازم مورد نیازتان بتوانند روی میز جا بگیرند. اگر وسایل روی میز کار شما زیاد است از گذاشتن وسایل اضافی روی میز کارتان خودداری کنید. البته ممکن است میز کارتان را قبلا تهیه کرده باشید ولی کوچک باشد، اما نگران نباشید. زیرا که راهکار هایی وجود دارد که این مشکل را حل می کنند.

برای سازماندهی وسایل کارتان از نگه دارنده ها استفاده کنید

استفاده از نگه دارنده ها

در ابتدا، لیستی از وسایل مورد نیازتان که باید روی میز کارتان قرار بگیرد را تهیه کنید. در مرحله بعد، برای هر دسته  از لوازمی که در لیست نوشته اید جایی را مشخص کنید. برای سازماندهی وسایل تان از ابزارهای نگه دارنده استفاده کنید. این وسایل به نظم بخشیدن میزتان کمک بسیار زیادی می کنند. این ابزارها کاری را برای میزتان انجام می دهند که کمد لباس و کتابخانه برای اتاق شما انجام می دهند.

اگر میز کار کوچک است چه کنیم؟

چیدمان روی میز کوچک کار

اول: سعی کنید میزتان را نزدیک دیوار قرار دهید تا بتوانید از فضای روی دیوار هم استفاده کنید که هم نزدیک به شما و هم در حیطه دید شما است. اگر این امکان وجود ندارد که میزتان نزدیک دیوار باشد، از قفسه، کشوها و فایل ها که به نوعی اکسسوری میز محسوب می شوند استفاده کنید. دوم: چراغ مطالعه را از نوعی تهیه کنید که روی زمین قرار می گیرد.

یک بار وقت گذاشتن کافیست

فقط کافی است یک بار وقت بگذارید! یک بار وقت بگذارید که وسایل روی میز کار تان را دسته بندی و مرتب کنید و هر یک را در جایگاهی که در نظر گرفته اید بگذارید. اگر سیم های زیادی که روی میز قرار گرفته شما را کلافه می کند و نمی توانید سیم مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کنید، هر یک از سیم ها را شماره بندی کرده یا با بر چسبی مشخص کنید تا به راحتی به سیم مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

کلام آخر:

پس از انجام و رعایت نکات امروز، شما همیشه و به راحتی به وسیله مورد نظرتان دسترسی پیدا می کنید حتی اگر وسایل شما زیاد باشند. با رعایت این نکات از لحظه این به بعد شما همواره میزی مرتب خواهید داشت. پیشنهاد ما این است که از همین حالا شروع کنید!

نحوه چیدمان وسایل روی میز کار

شما هم چنین می توانید برای تهیه لوازم اداری رومیزی از فروشگاه تیمیس دیدن فرمایید. تیمیس ارائه دهنده بهترین ها با بهترین قیمت ها و خدمات ارسالی.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید