انواع لوازم تحریر اداری | لیست کامل لوازم التحریر اداری

0
6805
انواع لوازم تحریر اداری

امروز با انواع لوازم تحریر اداری و به طور کلی لیست کامل لوازم تحریر اداری برای شروع و استارت کار آشنا می شویم. لوازم تحریر جزئی جدا نشدنی از کسب و کار است، در هر شغلی که باشید نیاز به این ملزومات دارید در ادامه این مقاله از بلاگ تیمیس درباره انواع این لوازم التحریر و کاربردهای کلیدی آنها بیشتر صحبت می کنیم و از 0 تا 100 فواید داشتن آنها را بررسی می کنیم.

در اولین قدم روی برندینگ شرکت و یا گروه خود کار کنید، شما باید یک نام و لوگوی خوب برای خودتان ایجاد کنید، در مرحله بعد باید سعی کنید تا لوازم تحریر اداری خود را به صورت سفارشی تهیه کنید تا هم کمکی باشد به برندینگ شما و هم کسب و کار شما را رسمی تر و جدی تر نشان دهد، در نگاه اول شاید اهمیت چندانی نداشته باشد اما از دید حرفه ای این نکات بسیار مهم هستند.

بیزینس کارت یا (کارت ویزیت)

در اولین قدم های خود به فکر تهیه کارت ویزیت مناسب و خلاقانه برای شرکت و برند خود باشید، کارت ویزیت یا بیزینس کارت معرف رسمی شما و کسب و کارتان است.

می توانید با یک سرچ ساده در موتورهای جست و جو انواع طرح ها و ایده های کارت ویزیت مناسب برای هر کسب و کاری را ببینید و با کمک از آنها ایده بگیرید و کارت مخصوص خودتان را سفارش دهید.

استفاده از پوشه ها

کاربرد پوشه ها نگهداری و طبقه بندی کاغذهای مهم و همیشه در دسترس است، به علاوه شما وقتی می خواهید برگه و یا اوراقی را به فردی تقدیم کنید نیاز به پوشه برای گنجاندن آنها دارید.

لوازم تحریر اداری پوشه

لوگوی برند خود را روی پوشه های تان چاپ کنید و سعی کنید از پوشه های حرفه ای و شکیل استفاده کنید تا نام شما و برند شما در ذهن مشتری ها و شرکای تان ثبت شود.

کاغذهای یادداشت

می خواهید استاتوس های کاری بنویسید؟ یا دستورات کوتاه و یا یادداشت های کوتاه بفرستید؟ شما باید از کاغذهای با کیفیت و ضخیم استفاده کنید.

انواع کاغذهای یادداشت

یادتان باشد که نام و لوگوی شرکت و با گروه خودتان را روی سربرگ این کاغذها چاپ کنید، شما هم چنین می توانید تعدادی دفتر یادداشت با نام و لوگوی خودتان سفارش دهید و آن را به مشتریان هدیه کنید.

تقویم و سر رسید

دقت کرده اید؟ هر ساله بانک ها و شرکت های به نام و بزرگ سر رسیدهایی چاپ می کنند و آن را به مشتریان و شرکا هدیه می دهند.

تقویم و سر رسید

این کار هم برند شما را تقویت می کند و هم باعث نزدیکی روابط می شود، حتما تقویم رومیزی و سر رسید با لوگوی خودتان را تهیه کنید.

پاکت نامه

تهیه این مورد از اهمیت بالایی برخوردار است. حتی کسب و کارهای کوچک هم پاکت نامه های خودشان را تهیه می کنند، روابط نامه ای و نوشتاری همیشه پابرجا هستند.

پاکت نامه

نام برند و لوگوی شرکت و شغل خودتان را خلاقانه روی پاکت نامه های تان چاپ کنید و یادتان باشد که همیشه از پاکت های مخصوص خودتان برای مکاتبه ها استفاده کنید.

زونکن

زونکن وسیله ای نام آشنا برای آرشیو مدارک و کاغذها است، همیشه سعی کنید از زونکن هایی با جنس مقوای محکم و یا پلاستیک استفاده کنید و اگر زونکن های تان شخصی سازی هم شده باشند به طور کامل یک مجموعه حرفه ای را تهیه کرده اید.

انواع زونکن

از زونکن هایی که لیبل دارند استفاده کنید تا شناسایی آنها آسان تر باشد و سریع تر به مدارک و اوراق مهم تان دسترسی پیدا کنید.

در آخر:

نوشت افزار، زیر تقویمی، نگهدارنده کارت های ویزیت، جا چسبی، خط کش، انواع کاغذها در انواع سایزهای استاندارد، پوشه مدارک، جامدادی رومیزی و… هم از خانواده انواع لوازم تحریر اداری هستند که قبلا و در مقاله ای جداگانه به آن پرداخته ایم. شما می توانید با مراجعه به بالای صفحه و مرور دسته بندی مطالب بلاگ تیمیس تمام اطلاعات درباره لوازم تحریر و ملزومات اداری را بیابید و بر اطلاعات تان بیافزایید.

انواع لوازم تحریر اداری

شما عزیزان می توانید برای خرید انواع لوازم تحریر اداری از فروشگاه تیمیس بازدید کنید و محصولات ما را ارزیابی کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید